c_300_250_16777215_10_images_76628.jpg


ترکمن سسی - هادی حق شناس استاندار گلستان با بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با همراهی رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا دیدار و پیرامون مسایل استان گلستان در حوزه نفت و گاز گفتگو کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان در این دیدار که روز دوشنبه ۲۷ بهمن انجام شد مقرر شد انشعابی از خط انتقال فراوده های نفتی شاهرود به گنبدکاووس و گرگان به نیروگاه برق علی آباد کتول اختصاص یابد.
همچنین مقرر شد مخزنی بزرگ گاز جهت ذخیره سازی در اطراف  شهرستان گنبدکاووس ایجاد شود و در عین حال تانک سوخت برای فرودگاه کلاله توسط وزارت نفت علی رغم اینکه این موضوع از وظایف سازمان هواپیمایی است, تهیع شود.
لازم به ذکر است در این دیدار مقرر شد جایگاه مخازن سوخت در گرگان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان ارتقا یابد.
استاندار گلستان گفت : با توجه به رفع مشکلات فی مابین سهامداران پتروشیمی و حضور سرمایه گذار جدید در این پروژه, وزیر نفت جهت تهیه خوراک این مجتمع متعهد شد.
حق شناس در این دیدار با توجه به مشکلات تجاری بین المللی استاندار گلستان خواهان تسریع در رفع مشکلات گازی فی مابین جمهوری اسلامی و ترکمنستان شد.
استاندار گلستان خواهان تسریع در انتقال دکل های حفاری از جنوب کشور به گمیشان جهت حفاری های گازی در این منطقه شد چراکه احتمال وجود گاز در این منطقه وجود دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر