c_300_250_16777215_10_images_1_72256.jpg

ترکمن سسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در دو حوزه انتخابیه گلستان خبر داد و گفت: تبلیغات زود هنگام کاندیداهای احتمالی را مستندسازی می کنیم.


عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق زمان بندی اعلام شده از سوی وزارت کشور از خردادماه روزشمار انتخابات را در مراحل مختلف آغاز کرده و از همان خردادماه ستاد انتخابات استان شکل گرفت.
وی افزود: با ابلاغ رسمی استاندار گلستان، جلسات آموزشی برای فرمانداران، بخشداران، عوامل اجرایی و غیره آغاز و نشست هایی با دستگاه های نظارتی برگزار شده است.
معاون استاندار گلستان ادامه داد: از پایان مرداد هرچه به انتخابات نزدیک تر شویم مطابق برنامه تدوین شده تعداد جلسات، نشست ها و کلاس های آموزشی و غیره افزایش می یابد.
وی از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در دو حوزه انتخابیه گلستان خبر داد و تصریح کرد: علیرغم برخی دسیسه های رسانه های برون مرزی در خصوص تحریم انتخابات، طبق رصد انجام شده اقشار مختلف گلستان برای برگزاری انتخابات پرشور آمادگی خوبی دارند.
چراغعلی خاطرنشان کرد: هم اکنون گزارش هایی از فعالیت زودهنگام برخی چهره ها و کاندیداهای احتمالی به دست ما رسیده که در حال مستندسازی هستیم و در موعد مقرر گزارش ها را به دستگاه های نظارتی و اجرایی اعلام می کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: امیدواریم شور و اشتیاق مردم موجب رونق بیشتر استان و انتخاب نمایندگانی کارآمد و مسلط به مسائل توسعه باشد تا آهنگ توسعه استان را سرعت ببخشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر