c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20160309_093940.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 اصلاح طلب 1394-12-19 18:41
چرا مگه طیار را اصلاح طلبان حمایت نکردند بواسطه اصلاح طلب بودن 12هزار رای حداقل آورده شما همین تعداد کم کن و به بردی پور اضافه کن ببین چی میشه پس طیار مدیون اصلاح طلبان هست .پس حق دارم بگم چرا ؟ حداقل قلم ما خشک میشد بعد
نقل قول کردن
-2 #2 سردار 1394-12-20 17:15
واقعاکه خیلی نامردمی هست که بخاطررای گرفتن یک شبه
اصلاح طلب بشی وبعدبلافاصله حرف وقولت فراموش بشه و
بیخیال تمام آرزوهاوامیدهای مردمت بشی!!
متاسفم که مردم عزیزمان به بازی گرفته شدند!!
نقل قول کردن
+2 #3 محمد سعدی 1394-12-23 09:48
برادران عزیز اصلاح طلبم . صبور باشیم . پشتیبانی اصلاح طلبان از آقای طیار را می توان در راستای « حمایت از تصمیم یاشولی ها در گنبد که بدنه اصلی و یا افراد تاثیر گذار اصلاح طلبان در آنجا حضور داشتند و نه به دلیل کردار آقای طیار» و یا « حمایت از طیار توسط اصلاح طلبان را همانند حمایت از آقای .... در تهران» فرض نماییم. گرفتن عکس یادگاری و یا خبری در یک دیدار با همکاران آینده و یا همفکران خود هیچ منافاتی با پشتیبانی اصلاح طلبان با آقای طیار ندارد.
کمی صبور و منطقی و عقلانی باشیم و ببینیم که درراستای « راهبرد ستیز و سازش » و « سازش تاکتیکی بر سر منافع مشترک و یا متقابل » به زودی جناب آقای عارف نیز در دست آقای لاریجانی « تصمیمات مشترک و عکس های یادگاری » ممکن است بگیرد.
لذا اگر آن رفتار را منطقی بدانیم خرده بر برادران خود و مورد اقبال مردم گرفتن جایز نخواهد بود . حال خوب فکر کنیم که « آیا دیگران اشتباه می کنند و یا ما؟ » به هر حال به نظر می رسد که خیانتی در کار نباشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر