c_300_250_16777215_10_images_entekhabat.jpg

ترکمن سسی: ثبت نام کاندیداهای خبرگان رهبری در استان گلستان با ثبت نام 15 کاندید بسته شد.

به گزارش ترکمن سسی در حالی که از ماههای گذشته بخشی از فعالان ترکمن با مراجعه و مشورت با برخی از علمای ترکمن تلاشهایی را برای مجاب کردن علمای ترکمن جهت ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انجام دادند ،نهایتا این تلاشها نتیجه مد نظر را نداشت و فقط نور محمد آخوند احمر از گنبد در انتخابات خبرگان ثبت نام کرد .
حاج آخوند احمر امام جماعت مسجد النبی حاجیلرقلعه بوده و در برخی از فعالیت های اجتماعی محلی حضور داشته اند .ایشان سابقه تدریس حوزوی نیز ندارند.اما سوال مهم در این زمینه این است که چرا علمای شاخص تر و ائمه جمعه ما برای حضور در رقابت های آتی خبرگان پا پیش نگذاشتند؟
در زمینه دلایل عدم اقبال این بزرگواران مباحث زیاد است اما در دیدار حضوری که با برخی از علما داشتیم این عزیزان نسبت به نیات پشت پرده ای که برای حضور علمای ترکمن در انتخابات خبرگان تلاش می کنند تردیدهای جدی داشتند .این علما به صراحت می گفتند که حاضر نیستند در فضای اختلافات سیاسی که برخی از فعالان ما با برخی از بزرگان استان دارند به عنوان بازیچه وارد گردند .
در هر صورت نتیجه نهایی این شرایط این شد که سهم ترکمنها از ثبت نام خبرگان رهبری فقط یک کاندید باشد و با این شرایط بعید است امیدی به تحقق آرزوی چندین دهه ای ما در رسیدن به کرسی نمایندگی خبرگان وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 شهروند 1394-10-02 20:41
واقعا برای بزرگان ترکمن ...چرا واقعا برخی علمای شاخص ترکمن ثبت نام نکردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
+1 #2 ترکمن 1394-10-12 15:21
خوب اینجوری که بهترشد دیگه.الان کل ترکمن صحرا یه نماینده داره مگه همیشه دنبال این نبودیم که نماینده کمتربشه؟حالا ... ببینیم اتحاد ترکمنها در این مورد چی نتیجه میده؟!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر