c_300_250_16777215_10_images_69255.jpg

ترکمن سسی- بر اساس شنیده ها کریم رجبی نماینده سابق مجلس در شرق استان در برخی از مناطق حوزه انتخابیه شهرستان کلاله نشست هایی با فعالان انتخاباتی داشته است و از هم اکنون عزم خود را برای ورود به انتخابات سال آینده جزم نموده است.


حال اینکه آیا مردم حوزه انتخابیه رغبتی دوباره به وی خواهند داشت یا خیر باید نظاره گر بود و به اتفاقات پیش رو نیم نگاهی داشت تا معلوم گردد که اوضاع وزنی رقابت و کفه ترازوی شانس برای او کمافی سابق مهیاست یا خیر؟
آیا اشخاص شاخصی برای رقابت با او کاندیدا خواهند شد یا خیر؟/ انتخابات

دیدگاه‌ها  

0 #1 سینا 1397-07-01 14:19
با سلام احترام.
کاملا در رسالت خبر رسانی خود صادق نیستید. رجبی روز عید قربان که به خانه پدرش آمده بود، به منطقه آمد و بعد از آن دیگر در منطقه دیده نشد و نیامد. خدا را ناظر و شاهد بدانید در تمامی کارها.
نقل قول کردن
0 #2 عبدالستارکم 1397-08-06 22:21
یاشولی ها و بانیان و مدیران اجماع , مردم حوزه بندرترکمن را ناامید میکنند!!



"به مناسبت فرارسیدن سالروز اجماع در غرب گلستان در انتخابات مجلس دهم "

در انتخابات اخیر مجلس دهم در شرق و غرب استان، بحث اجماع جدی شد. در نهایت هم ، این حرف اجماع و یاشولی ها بود که به کرسی نشست و مردم به این «بزرگان قوم خود» اعتماد کردند. به صلاحدید آنان عمل کردند و از حق قانونی خود گذشتند.

در غرب استان، برخی فعالان سیاسی – که بعدا مشخص شد این جریان در جهت منافع آنان بوده است – این وضعیت را «مدل سنتی احزاب» نامیدند و از آن استقبال کردند. وجوانان و مردمی بودند که با احساسات پاک و خیرخواهی صادقانه تمام نیرو و توان خود را در خدمت «پدرخوانده های ترکمنصحرا» قرار دادند! ... و در پایان، شد آنچه که «پدرخوانده» ها می خواستند بشود!
نقل قول کردن
0 #3 عبدالستارکم 1397-08-06 22:25
ادامه مقاله در پایگاه اطلاع رسانی قلعه جیق بزرگ با لینک
http://ghalehjygh.blogfa.com/post/883
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر