c_300_250_16777215_10_images_139404071650572765589524.jpg

ترکمن سسی- به ایام داغ انتخاباتی نزدیک می شویم و نشست هایی در باب انتخابات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از گنبدکاووس،سخنان بی شماری درباب کاندیداها و نحوه ی انتخاب آنها توسط مردم و فعالان انتخاباتی در این شهر به گوش می رسد.

یکی از فعالان انتخاباتی گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی با تشریح برخی از تصمیمات اتخاذ شده توسط فعالان و یاشولی های انتخاباتی خبر داد: گروهی که قصد اجماع بر روی کاندیدای اصلح را دارند،حال نام این گروه یاشولی باشد یا هر نام دیگری بر آن بگذارند،دست به ساختار سازی اولیه زده اند و پیشنهاداتی برای عملی تر شدن اجماع منصفانه مطرح کردند که مورد استقبال بیشتر فعالان انتخاباتی قرار گرفت و انتظار می رود مورد استقبال مردم نیز قرار بگیرد.

این فعال انتخاباتی گفت:باید مشاورین کاندیداها در جلسات حضور داشته باشند تا صحت انتخاب بر همگان محرز گردد و ملاک انتخاب برای همه یکسان و منطقی باشد.

وی ادامه داد: جمع حاضر به قدرت آرای بالای روستاها و حومه گنبد در انتخابات مجلس شورای اسلامی واقف هستند به همین دلیل تمرکز ویژه ای بر روی روستاها و فعالان آنها خواهد شد،نمی توانیم چند نفر در گنبدکاووس تصمیم بگیریم و انتظار داشته باشیم روستاها نیز تمکین کنند بلکه باید افرادی از طرف روستاها در جلسات شرکت داشته باشند.

این فعال درباره ی نکته دیگر که میان افکار عمومی شایع شده است خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از کاندیداها به تخریب رقیب سیاسی خویش روی می آورند،برچسب می زنند و حتی در زندگی شخصی کاندیداهای دیگر دخالت می کنند،باید با کاندیداها صحبت کنیم و از اینگونه اعمال دوری شود چرا که به سطح جامعه رفتار و گفتار کاندیداها سرایت می کند.

این فعال انتخاباتی با تاکید بر نقش رسانه ها تصریح کرد: همه ما بر نقش رسانه در اطلاع رسانی و آگاهی مردم مطلع هستیم و هرگونه مطلب یا خبری که جنبه شایعه داشته باشد یا صحیح جلوه نکند به جامعه ضربه می زند به همین دلایل جمع حاضر متفق القول هستند که از تمام نشریات و سایت های ترکمن خبرنگاران با هر عقیده حضور داشته باشند تا به مردم اطلاع رسانی کنند،اصحاب رسانه برای ما بسیار مهم هستند چرا که اصل خبررسانی صحیح مهم است.

یکی دیگر از یاشولی های گنبدی در سوال به اینکه امکان دارد برخی ها به صورت زیر پوستی از کاندیدای مد نظر خویش حمایت کنند گفت: مجلس شورای اسلامی چون شورای شهر نیست که یک نفر به صرف ریش سفید بودن سخنی بگوید و همه تایید کنیم،طبق تصمیمات اولیه که حتما باید اجرایی شوند از روستاها افرادی شرکت خواهندکرد،مشاورین کاندیداها یا خود آنان حضور خواهند داشت و اصحاب رسانه جلسات را رصد می کنند،در این شرایط کسی نمی تواند به نفع کاندیدای خاص اعمال نظر کند چرا که حتما با برخورد افراد مواجه خواهد شد، کار منطقی،اصولی و بی طرفانه در سیستم اجماع کاندیداها جواب خواهد داد.

طبق شنیده ها وضعیت جسمانی قره جه طیار که دچار سانحه رانندگی شده بود بهبود قابل ملاحظه ای نیافته است،خانواده و نزدیکان وی نیز اعتقاد دارند به احتمال زیاد با توجه به شدت جراحت های وارد شده تا زمان انتخابات روند بهبودی وی طول خواهد کشید ولیکن سعی خویش را بر بهبودی وضعیت سلامت طیار گذاشته اند.بهرحال امیدواریم روند بهبودی قره جه طیار تسریع یابد و سلامتی کامل خود را بازیافته و فعالیت های عادی خود را از سر بگیرد.

خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر