c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-06-13_14-33-02.jpg

 

ترکمن سسی : وحید حاج سعیدی - خدا را کرور کرور شکر که سارقان صندوق امانات بانک ملی حوالی دانشگاه دستگیر شدند و ملت مطمئن شدند شبا که ما به همراه مسئولین، نگاهبانان، حراست، ماموران حفاظت فیزیکی، اپراتورهای دوربین های مداربسته بانک ها و ... می خوابیم آقا پلیسه واقعاً بیداره!


یعنی خدا خیرشان بدهد قبل از اینکه سارقان فرصت کنند لفاف و پوشش طلاجات را باز کنند و از شنیدن صدای جیرینگ جیرینگ سکه ها لذت ببرند و دلار ها توی این تفنگ پلاستیکی ها بگذارند و روی در و دیوار بپاشند، دستبند پلیس را روی دست شان احساس کردند.
اما از نکات قابل توجه این سرقت اینکه مسئولان بانک 4 روز بعد متوجه شدند که صندوق امانات بانک  مورد سرقت واقع شده است و جالب تر اینکه سارقان برای سرقت 14 ساعت در بانک حضور داشتند!
یعنی قشنگ تئوری خدابیامرز زینب النساء بیگم شاعر پارسی گوی و دختر بزرگ شاهنشاه اورنگ زیب و شاگرد ارشد ملا محمد سعید اشرف مازندرانی را عین نپتون داخل گازوئیل زدند که "دزد دانا می کشد اول چراغ خانه را!"
 شک نکنید این بزرگواران برای اینکه راحت باشند علاوه بر یک دیلم خوش دست برای تخریب در صندوق ها، حتماً زیرپوش و پیژامه هم با خودشان برده بودند! مگر می شود ایرانی جماعت برای اتراق 14 ساعته زیر پوش و لباس راحتی تدارک نبیند؟! آن هم جایی که دوربین مداربسته و مزاحم ندارد؟!   
باور کنید در شخمی - تخیلی ترین فیلم های پلیسی هم نمی بینیم که سارقان یک بانک، 14 ساعت در بانک حضور داشته باشند و همیشه جدال بر سر لحظه هاست... به خاطر همین قبل از عملیات ساعت شان را با هم تنظیم می کنند و حین سرقت هم حواس شان به ثانیه ها است. ولی در این سرقت سورئال دوستان ظاهراً برای رو کم کنی و به جا گذاشتن رکورد جدال داشته اند!
با این حال مدیران ارشد بانک اذعان داشته اند که الحمد الله بانک سیستم ایمنی پیشرفته ای داشته است! در واقع شانس آوردیم سیستم پیشرفته بود که از 168 صندوق 167 صندوق را با دیلم تخریب و خالی کردند و رئیس بانک نگفت دزد هر کس بوده آشنا بوده که با سیستم پیشرفته مشکلی نداشت!
هر چند شاید سوالات فراوانی در زمینه ابعاد و نحوه این سرقت مطرح باشد و مردم مشتاق باشند از جزئیات این سرقت مطلع شوند ولی یک سوال کلیدی ذهن بنده و کارشناسان تغذیه را درگیر کرده و اینکه آیا دوستان و بزرگواران سارق در طول این 14 ساعت احساس گرسنگی نکردند؟!
نه شوخی نمی کنم! بالاخره 14 ساعت زمان کمی نیست. حالا با خودشان چاشت برده بودند یا از همان جا داخل بانک با کد اشتراک رئیس شعبه پیتزایی چلوکبابی چیزی سفارش داده بودند، بر ما پوشیده است! از قدیم هم که گفته اند آدم گرسنه دین و ایمان ندارد چه برسد به وجدان و سایر مولفه های اخلاقی!
تا نظر اعضای هیات مدیره بانک چه باشد؟!

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر