c_300_250_16777215_10_images_22180.jpg

 

ترکمن سسی - طاهر جانی - با اتمام فرصت پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوزه غرب گلستان با ۱۳۲ داوطلب در ردیف دوم ثبت نامی ها و بالاتر از حوزه گنبد قرار گرفت که امار ۱۲۷ ثبت نام را به خود اختصاص داده است.‌


اسامی مندرج در لیست داوطلبین احتمالی که از ابتدای امسال روی خروجی کانال ها و گروه های تلگرامی قرار گرفت، حکایت از احتمال ثبت نام تعداد زیادی از داوطلبین شامل برخی چهره های سیاسی و فعالان اجتماعی را می داد، هر چند که لیست مذکور مورد توجه فعالان انتخاباتی قرار نگرفت، زیرا اکثریت به اتفاق نفرات لیست احتمالی نه درباره ثبت نام خود با مردم حرف زدند و نه مسئله ثبت نام را مورد تاکید قرار دادند‌.
بر اساس شنیده ها، نام عبدالجلال ایری نماینده فعلی و محمد قلی ایری نماینده دوره هفتم در لیست پیش ثبت نامی ها قرار دارد. اشکان آزاد فر کاندیدای شورای شهر بندرترکمن نیز ثبت نام کرده است و یقین می رود به غیر از احمد سردار زاده شهردار سابق کردکوی، سید جواد حجازی و سید تقی میر کریمی هم پیش ثبت نام کرده باشند.
در این حال بهمن سخندان از فعالان سیمین شهر با تایید پیش ثبت نام محمد جواد نظری مهر از برنامه ریزی برای گردآوری هسته اولیه تشکیلات این داوطلب سخن به میان کشید و از حسین (باوا) خورشیدی به عنوان یک رقیب جدی در دوره پیش رو یاد کرد.
این فعال انتخاباتی همچنین با انتقاد از عملکرد نماینده کنونی مجلس، سمت و سوی تشکیلات این چهره را به سمت سایر داوطلبین دانسته و آوردگاه دوازدهم را انتخاب گزینه برتر از میان کاندیداهای فعال خواند.
پیش بینی می شود مدارک تعدادی از داوطلبین تایید نهایی نشده و به مرحله به ثبت نام اصلی راه پیدا نکنند. بر خلاف انتظار مدعیانی که بر سیاست دیدارهای چهره به چهره اصرار می ورزند، هیچ اظهار نظری درباره آینده کاری خود در انتخابات پیش رو نکرده و درباره دلایل ثبت نام با مردم سخن نگفته اند. تا بدین جای کار چندان نمی توان امیدی به دسته بندی تیم ها در حد بالا داشت و احتمالا تنها چند داوطلب در جذب نیروهای فعال موفق عمل کنند.
با این حال حسین ( باوا) خورشیدی چهره ای که به سرعت در حال شناخته شدن است در فاصله کمتر از دو هفته سومین نشست خانگی اش را در روستای چارقلی برنامه ریزی کرده و امشب قرار است با مردم آنجا سخن بگوید. افراد نزدیک به وی مدعی شده اند که تعداد زیادی از نیروهای میدانی آمادگی ضمنی خود را برای پیوستن به تشکیلات خورشیدی اعلام داشته اند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر