c_300_250_16777215_10_images_23191.jpg

 


ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - همه کید و نقشه های دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران در کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوقهای رای خنثی شد، باز هم عرق شرم بر پیشانی شان نشست و دست و پا درازتر از صفحه سیاسی کشور رخت بر بستند .


به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است / به صد دفتر نشاید گفت وصف حال مشتاقان
گویا پس از چهل و اندی سال هنوز، باور نداشتند که مردم ایران در جغرافیای سیاسی یدی واحد و در دفاع از ارزش‌ها و ارکان انقلاب انگشتان مشت شده یک دست هستندکه در زمان نیاز موشک‌های بالیستک و فضا پیما خواهند شد تا با تیرهای وحدت و یکپارچگی تحت  ولایت رهبری فرزانه انقلاب بر قلب دشمنان فرو نشیند و برای همیشه صداهای تفرقه افکن را با حضوری پرشور و حمایتی متعهدانه به ارزش‌ها و شهدای عزیز در حلقوم خفه کردند.

این امتیاز و برجستگی ایران و ایرانی است که ریشه استکبار ستیزی را در پهن دشت تاریخ کشور به کرات به برجستگی ماندگار کرده است .

۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگهای زرین میثاق ملت با امام، انقلاب و رهبری نقشی برجسته به خود گرفت که قلمها از وصف آن ناتوان و زبانها قاصر از بیان آن خواهند بود .

وحدت،انسجام انقلابی،ائتلاف نیروهای وفادار به انقلاب در گوشه و کنار کشور نقش بسته و شیعه و سنی برادرانه و در کنار هم یدی واحد برای حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و فرمانبری از ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری پیشتاز و پیشگام هم بودند .

اگر چه دسیسه های شیطانی با بیان تفرق افکن(قومیتی و شرح مشکلات اقتصاد و معیشت و...)تلاشی وافر برای کم رنگ کردن این میدان عمل مردم ایران را داشتند،لیکن ملت بزرگوار ایران چون همیشه با بهره گیری از هدایت‌های امام گونه رهبری فرزانه انقلاب به این دسیسه های شیطانی پاسخی و سیلی سخت زدند  و در برابر این دشمنی ها با حفظ وحدت اقوام،سلایق سیاسی ،جریان‌ها،احزاب و حتی ادیان و مذاهب مشتی محکم و مهر خاموشی برای همیشه تاریخ بر لبان یاوه گویان انقلاب اسلامی زدند و پرچم با افتخار وحدت ایرانیان را بر تارک و بلندای جهان اسلام به اهتزاز در آوردند.

۱۱ اسفند مردم ایران ثابت کردند که پشتوانه اصلی کشور و نظام مردم هستند و در حقیقت مردم برنده این میدان بودند تا با حضوری پرشور و حماسی خود حماسه ای ماندگار را خلق نمایند و بار سنگین مسئولیت امور تقنینی و قانون گذاری و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دولت را بر دوش منتخبینی از متن مردم که دغدغه آنان بهبود وضعیت اقتصادی،معیشت و پیشرفت و توسعه علمی و فناوری و اجرای عدالت اجتماعی در جامعه گمارده شود .

حال این حماسه آفرینی و لبیک گویی مردم و اعتماد به منتخبین مسئولیتی صد چندان بر دوش نمایندگان مجلس دوازدهم نهاده است تا با پیروی از راه امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب در مسیر خدمتی بی منت و متعهدانه گام بردارند و مجلسی قوی ایجاد کنند تا ضمن رفع موانع در مسیر پیشرفت و توسعه، عدالت اجتماعی و مبارزه عملی با فساد و اشرافی گری در پاسداشت اعتماد مردم و صیانت از خون شهیدان و ایثارگریهای ایثارگران و شهدای مقاومت و خدمت، مدافعین حرم و سلامت را آورده ۴ سال خدمت خود در کرسی نمایندگی مجلس داشته باشند .

منتخبین مجلس دوازدهم بدانند این اعتماد مردم تا هنگامی بر آنان مستولی خواهد بود که در مسیر خدمت و صیانت از اززشها و آرمان‌های والای انقلابی و فرمانبر رهبری فرزانه انقلاب باشند و خدای ناکرده هر گونه انحراف از اصول و پایبندی از آن پاسخی سخت در برابر این اعتماد خواهند داشت .

پس انتظار است مجلس دوازدهم، خانه واقعی ملت ایران باشد و مطالبه گری واقعی برای مطالبات بحق مردم بالاخص بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم،اشتغال جوانان و رفع بیکاری و خدمات اجتماعی در شان مردم بزرگ ایران باشد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزند و با نظارت عالیه خود بر ارکان اجرایی کشور در اجرای دقیق قانون اهتمام ورزند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر