c_300_250_16777215_10_images_1122233.jpg

ترکمن سسی :سپاس و ستایش خدایی را که سرنوشت مردم را در گرو اراده و عزم انان در تغییر درونی شان مقدر نمود(ان الله لا یغیر مابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم)

دیر زمانی است جمعی از بزرگان و روحانیون و دانشجویان پرشور و شعور منطقه و همچنین همکاران و بزرگانی از استان درخواست حضور اینجانب در عرصه رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مطرح نمودند.در کمال ادب و احترام و خضوع به اظهارات لطف وارادت این عزیزان مقرر شد تا درخواست این عزیزان دلسوز را بررسی و پس از تصمیم در نهایت اطلاع رسانی نمایم.
اکنون که در مرحله ثبتنام از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستیم پس از بررسی حوزه انتخابیه و توصیه های بزرگان و روحانیون و جامعه دانشگاهی و جوانان و مردم فهیم منطقه و خلوت با خود و خدای خود وسپاس بیکران از حسن عنایت مردم شهرستان ترکمن و گمیشان و همه عزیزان  در راستای ایجاد همدلی و وحدت و همگرایی و اجماع روی کاندیدای اصلح ضمن اعلام عدم حضور خویش بعنوان کاندیدا در انتخابات پیش رو لازم دانستم در همین راستا نکاتی را به استحضار عزیزان برسانم.
1_ اعتقاد و اطمینان راسخ دارم شما مردم فهیم و دلسوز منطقه در استانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دغدغه انتخاب نماینده ای دارید که برایند مطالبات و انتظارات بحق شما باشد و از طرفی توانایی و دانش و تجربه و جسارت احقاق حقوق شما مردم محروم منطقه  با تاثیر گذاری فعال در تصمیم گیری در قوه مقننه را داشته باشد.
2_محرز است که تعدد کاندیداها منجر به پراکندگی ارا حوزه انتخابیه گردیده و احتمال شکست برای کاندیدایی که توانمندی و شایستگی لازم را هم داشته باشد منجر شده ویا با پشتوانه ارای کمتری روانه مجلس خواهد شد.لذادر اقدامی خود خواسته ضرورت داردبه منظور وحدت حداکثری ابتدا به ساکن و قبل از ثبت نام جهت موفقیت در این عرصه انصراف داده تا در صورت ضرورت و بعد ازتایید صلاحیت ها سایر دوستان کاندیدا هم ایثار پیشه کرده و به نفع کاندیدایی که براساس نظرسنجی ها بیشترین احتمال موفقیت را دارا میباشد درجهت کمک و تجمیع ارای حوزه انتخابیه از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داده تا نماینده ای با پشتوانه ارای قوی راهی مجلس شورای اسلامی بنماییم.تاتجربه دوره های قبل رادر این دوره نداشته باشیم چون" تجربه بی   رحمترین معلم است اول امتحان میگیرد بعد از ان درس می دهد"
3_بی شک تاثیر گذاری برای جامعه و کمک و خدمت به مردم صرفا در عرصه کاندیداتوری در انتخابات مجلس نیست و کاندیدا نشدن در انتخابات به معنای کنار کشیدن در عرصه خدمت رسانی به مردم و تلاش برای توسعه شهرستان و استان و کشور و همچنین کناره گی ری از مسئولیت اجتماعی و سیاسی در مقابل مردم شریف نمیباشد و اینجانب کمافی السابق در خدمت مردم عزیز منطقه و زادگاهم شهرستان گمیشان وشهرستان ترکمن خواهم بود و هیچگونه کوتاهی نخواهم کرد.
4_قطعا مطمئن ترین طرق پیروزی در انتخابات پیش رو اتحاد و همدلی و پذیرش نظرات مجمع با همفکری روحانیون بزرگوار دانشگاهیان جوانان و پیشکسوتان عرصه انتخابات ومردم فهیم و تاثیر گذار منطقه می باشد تا زمینه ساز حضور حداکثری در پای صندوق های رای برای   نماینده ای شایسته توانا و متعهد ومتخص وازجنس مردم منطقه باشد ودر این عرصه تنها با سخن گفتن و شعار دادن کارها به پیش نخواهد رفت اکنون زمان زمان عمل است اعمال ما با صدایی بلندتر از گفتارمان سخن میگوید لذا به گونه ای رفتار کنیم  تا ایندگان ازما به نیکی یاد کنند.
5_تعهد ،تخصص،تواضع،اخلاص،امانتداری،رسیدگی به محرومان،سعه صدر،صداقت دررفتار و گفتار،تقوی،تدین،تدبیر،دوراندیشی،قانونمداری،،منادی وحدت و عدالت وازادی و استقلال بودن،مخالفت با تبعیض و بی عدالتی ودست رد زدن به رانت های نمایندگی و مخالفت شدید با امتیاز طلبی های غیر قانونی از ویژگیهای ضروری و لازم برای نمایندگی مجلس است. لذا افرادی که در این عرصه وارد میشوند قبای نمایندگی و وکالت مردم را می خواهند بر تن کنند بایستی به آن توجه وافر داشته باشند.
در پایان برای مردم فهیم منطقه سربلندی و موفقیت روز افزون وبرای حوزه انتخابیه توسعه پایدار را از درگاه خداوند سبحان تمنا دارم و امیدوارم  با حضور حداکثری شاهد حماسه ای دیگر در عرصه انتخابات رادر منطقه شاهد باشیم.
با سپاس وارادت فراون:امان محمد امانجانی
دانش اموخته دکترای مدیریت کسب و کار گرایش استراتژیک مدرس دانشگاه
ترکمن سسی:لازم به ذکر است که دکتر امانجانی سوابقی همچون مدیریت بیمارستان های خاتم الانبیا گنبد و حکیم جرجانی گرگان را در کارنامه خود داشته ودر حال حاضر ریس اموزش و پژوهش و مسول سیستم مدیریت کیفیت درمان تامین اجتماعی استان و مدرس دانشگاه است .

دیدگاه‌ها  

+2 #1 کارمند تامین اجتماعی 1394-10-01 10:46
دکتر مایه افتخار کارکنان منطقه هستند و انشاالله در هرکجا ودرهرجایگاهی باشند موفق باشند. اگر می آمدند حتما با تجربیاتی که دارند باعث پیشرفت بودند هرچند ما خوشحالیم که در بین ما باقی می مانند.
نقل قول کردن
+2 #2 گمیشانی 1394-10-01 11:35
ای کاش بقیه کاندیدای ترکمن نیز از این دکترای مدیریت درس ایثار و از خود گزشتگی یاد بگیرند تا مردم فهیم ما قدر انها را بهتر بدانند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر