c_300_250_16777215_10_images_1237525555254.jpeg

ترکمن سسی-در چند روز گذشته شهر گرگان شاهد پاره شدن بنرهای تبلیغاتی کاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم بود.


پاره شدن بنرهای تبلیغاتی کاندیداها باعث اعتراض شدید کاندیداها و هواداران آنها شده است،هر گروهی نیز طیف مقابل را مسئول پاره شدن بنرهای خویش می داند.

پاره شدن بنرهای تبلیغاتی کاندیداها نکاتی را به شاهدان این رخداد یادآوری می کند،اگر در واقعیت امر پاره شدن بنرها به دست مخالفان کاندیداها اتفاق افتاده باشد،این رویداد خبر از آستانه صبر پایین کاندیداهای محترم و هواداران آنها می رساند در حالیکه کاندیداها در تریبون های انتخاباتی خویش سخن از برادری و عدم تخریب یکدیگر می زنند اما در عمل شاهد حالت عکس این موضوع هستیم و حتی در فضای مجازی گروه های منتسب به کاندیداها از هیچگونه تلاشی برای تحقیر طیف مقابل فروکش نمی کند.

درحالیکه برخی از افراد درون مباحث سیاسی و حزبی غرق شده اند و دیدگاه های کاملا جناحی و سیاسی دارند اینگونه رفتارها خبر از شعور سیاسی آنها می رساند و به مردم می گوید برخی از افراد حتی الفبای اولیه رفتارهای سیاسی را نمی دانند،حتی در سیاستی که پیروان آن اعتقاد دارند تحت هر شرایطی باید به هدف دست پیدا کنیم اینگونه رفتارهای غیرحرفه ای مشاهده نمی شود.

هنگامیکه یک گروه نتواند بنرهای تبلیغاتی تیم مقابل را تحمل کند و اصول اولیه ی اخلاق را می بازد امکان دارد همین گروه دست به اعمال بدتر بزند که عواقب آن به ضرر جامعه ما تمام شود.

فراتر از هرکار تاکتیکی انتخاباتی رعایت اخلاق در جامعه ی اسلامی برای تمامی شخصیت های حقیقی و حقوقی الزامی است که متاسفانه برخی افراد اگر پیروز انتخابات باشند در عرصه ی اخلاق مداری بازنده ای بیش نیستند و برخی هم هر دو را یکجا به باد می دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر