c_300_250_16777215_10_images_69250.jpg

ترکمن سسی – شیرمحمد شیروانی: یکشنبه بیست و پنجمین روز از شهریور رفتیم سالن المپیک. سالنی که با شروع رقابت های هیجان انگیز لیگ برتر والیبال  کیپ تا کیپ مملو از عاشقان والیبال خواهد شد.


اما ادریس دانشفر پسر محبوب ترکمن صحرا که به اندازه نصف النهار هوادار دارد امروز با شهرداری گنبد قرار داد را نهایی کرد.
بدنبال ادریس، فرهاد یلمه بازیکن با حجب و حیا نیز قرارداد خود را امضاء کرد. اما در پست قدرتی مهمان ویژه گنبدیها در دو روز اخیر تاروردی بوده است. این بازیکن که از شرایط آرمانی بدور می باشد سخت است که در دل گنبدیها جای بگیرد.
احد ارمشی با بودن ادریس، کمال قریشی، احسان دانش دوست و احسان دوجی باید به نیروهای جوان خود اعتماد بکند. جوانانی که نشاط فراوانی را دارند تا دیده بشوند همانند دانش دوست که تجربه جهانی دارد.
احسان دوجی که بازیکن پخته شده در لیگ برتر می باشد. تاجر با تمرینات فشرده همراه با تیم همانند کبوتری سبکبال بر بالای تور جولان میدهد. از سوی دیگر رسول آقچه لی با پروازی دیدنی و فریادهای رعد آسا چکش وار به توپ میزند.
اما دیگر بازیکنان همانند بهبودی باهوش، کمال با انگیزه که در نوع بازی خود پوست اندازی جدیدی علی الخصوص در حملات را آغاز کرده. تمرینات با نشاطی را امروز شاهد بودیم. طبق شنیده ها یار سرعتی نیز به شهرداری گنبد اضافه شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر