c_300_250_16777215_10_images_1_69563.jpg

تورکمن سسی - وحید دلیجه : هرگاه شخصی از طرف دولت پست دولتی یا ... دریافت می کند، غالبا به چند دلیل نمی تواند در یک پست، به طور دائم خدمت نماید،..

اول دو حزبی بودن جریان های سیاسی کشور، یا عدم کفایت در عملکردهای مناسب ، یا بخاطر عملکرد بسیار خوب و ارتقاء پست مورد نظر می تواند جای افراد در پست های مورد اشاره از طرف بالادستی ها تعویض گردد. اما فقط عملکردها هستند که بعد از جابه جایی ها ماندگار می مانند.

اما برخی رسانه ها با تحلیل های جهت دار با ایجاد جنگ قدرت برای تصاحب و تصدی پست فرمانداری آق قلا، بعد از ضمیر و تشویش اذهان عمومی به دنبال چه هستند ...!؟

در جامعه متمدن امروزی که رسانه ها می توانند تاثیرات مثبت و منفی را به جامعه القا نمایند، تحلیل گران مسائل سیاسی،اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی ، ورزشی و .... برای تنویر افکار عمومی و دادن اطلاعات و تحلیل درست به مردم، وظیفه خطیری بر عهده دارند. چرا که ارائه تحلیل درست و منطقی باعث قضاوت صحیحِ افکار عمومی خواهد شد. لیکن مطالب تحلیلیِ جهت دار ، بازی با شعور مردمِ فهیم و متمدن می باشد. بدین جهت عواملِ رسانه ای اطلاعات را بدون هیچ گونه گرایش و جهتی در اختیار مردم بگذراند تا جامعه قضاوت درستی از مسائل داشته باشد.
هرگز نباید فراموش کرد که مشخصه اصلی یک رسانه یا خبرنگار صداقت و امانتداری است.
از کسانی که ادعا دارند دستی در آتش داشته و کار رسانه ای انجام میدهد انتظار میرود تحلیلهایش به دور از جهت گیری باشد، چرا که در غیر اینصورت منزلت و روح حاکم بر رسانه که از آن دم میزنیم زیر سوال خواهد رفت.

با خواندن مطلبی در یکی از سایتهای محلی ، چند سوال در ذهن حقیر ایجاد شد که در ذیل به آنها اشاره می کنم.

اولین سوالی که در این مورد ذهن حقیر را به چالش کشید، علت نوشتن متنی علیه فرماندار شهرستان آق قلا،بود و حمایت بی چون و چرا از بخشدار محترم بخش مرکزی است...!؟

چرا بعد از حمایت های همه جانبه در کلیه امور از فرماندار شهرستان آق قلا، اکنون به یکباره تغییر موضع داده و از بخشدار بعنوان فرماندار آینده شهرستان آق قلا نام برده شده است، بدون اینکه عملکردهای وی مورد کنکاش قرار بگیرد و بهترین گزینه این سِمَت پنداشته شود ....!؟

در متن فوق اشارتی در مورد محبوبیت بخشدار در بین مردم روستاهای تحت پوشش بخش مرکزی و مردم شهر آق قلا بیان شده است.
این آمار را از کجا و چگونه تهیه کرده است ..!؟ و با کدام نظر سنجی به این نتیجه رسیده است ...!؟

آیا بخشدار ، می تواند به نوشته های نویسنده ای که حمایت های خود را از فرماندار دریغ نمی کرد، و اکنون با چرخش صد و هشتاد درجه ای از بخشدار بخش مرکزی بعنوان فرماندار شهرستان آق قلا،حمایت کرده و به فرماندار پشت کرده، اعتماد داشته باشد..!؟

در مورد ماندن یا رفتن فرماندار شهرستان آق قلا به عرض می رساند که استانداری فعلا قصد آوردن فرماندار جدید به شهرستان آق قلا را ندارد. با توجه به شواهد و رویدادهای سیاسی استان بنظر می رسد تغییر فرمانداری اق قلا از اولویت استاندار خارج می باشد زیرا در حال حاضر تمام هم و غم مناف هاشمی برای چالش جایگزین طهماسبی، معاون سیاسی استانداری گلستان معطوف شده است.

منبع: کانال سایت تورکمنیا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر