c_300_250_16777215_10_images_71199.jpg

ترکمن سسی - طاهر جانی: صحبتهای عادل مجللی ورزشکار قایقران گلستانی در برنامه تلویزیونی فرمول یک  مبنی بر انتقادی آشکار از نماینده مردم حوزه غرب گلستان ؛ واکنش های فعالان صاحب نظر را بدنبال داشت.


 گروهی از فعالان رسانه ای کلیپی  را ضمیمه اظهارات مجللی کرده و در شبکه های مختلف نشر دادند. این کلیپ نمایش می دهد که ورزشکار قایقران ساکن بندرترکمن بیش از آنکه به خاطر سفر نماینده مجلس به وین گلایه مند باشد ، بابت عدم به نتیجه رسیدن موضوع استخدامش ندای اعتراض سر می دهد و بدین جهت از تریبون شبکه سراسری به تخریب دکتر نورقلی پور می پردازد .

صرف نظر از اینکه نمایندگان مجلس معمولا در فضای حقیقی و مجازی برخی مخالفانی دارند که با هر ترفندی چهره منتخب مردم را تخریب می نمایند ، باید این مسئله را در نظر بگیریم که عملیات هدایت سیل گمیشان به سمت دریا و امدادرسانی حادثه دیدگان توسط مجموعه ای از نیروهای مردمی ، قوای دولتی ، ارتش ،سپاه ، هلال احمر و نیز تمهیدات به عمل آمده از سوی نماینده مجلس صورت گرفته است .بنابراین با قدرسناسی تلاش های انجام شده ، برآیند کار انتقال آب و مدیریت سیلاب نتیجه کار تمام مجموعه می باشد.

واقعیت این است که نماینده مجلس غرب گلستان پس از دو هفته حضور مستمر و مداوم در مناطق سیل زده ، طی بیستم فروردین ماه به ماموریت خارج از کشور اعزام می شود و تمام ماجرا همین است . با همه این اوصاف عادل مجللی در برنامه تلویزیونی شبکه سراسری خویشتن را از اینکه مردم به نورقلی پور رای داده اند ، بسیار متاسف و متاثر نشان می دهد ، ولی چنانچه شاید واکنش کمیته رسانه ای نماینده مجلس را پیش بینی می کرد دست به اظهارات متناقض و خلاف شأن یک ورزشکار ملی پوش نمی زد .

مخالفان نورقلی پور غالبا او را به دلایل شخصی مورد هجمه قرار داده و به هر طریقی می کوشند تا اقدامات صورت گرفته را کمرنگ و بی اثر جلوه دهند . از نگاه این گروه حد و مرز معنا و مفهوم واقعی ندارد و برای هر موردی که استدلال منطقی داشته باشد بهانه ای جهت به چالش کشیدن موضوع در آستین دارند که چه در گفتار و چه به شکل نوشتاری فاقد ارزش های لازم هستند .طه
فارغ از این گفتمان قضاوت و تحلیل در خصوص علت یک رخداد به داشتن اطلاعات کافی بستگی دارد . به طور مثال هیچ کارشناس ورزشی نمیتواند مسابقه ای را ندیده تحلیل کند و یا در خصوص داوری نظر ارائه دهد . جریان سفر نورقلی پور نیز از این قاعده نبوده و نیست . لذا نمیتوان بدون اطلاعات کافی از مفاد آن سفر  به چگونگی کیفیت آن پرداخت .

پس می توان باور کرد عادل مجللی که می توانست در مورد سیل گمیشان منصفانه قضاوت کند ، در خصوص نماینده مجلس اشتباه سهوی مرتکب شده باشد .صحبت های ناشیانه عادل مجللی که تلاشهای نماینده مجلس را نادیده گرفته و به چالش کشید ، روی افکار جامعه آن قدر گران تمام شد که دست اندرکاران سیمای محلی گلستان با ارائه مستندات ، خواستار شفاف سازی از عوامل برنامه فرمول یک شدند .

اظهارات مجللی نهایتا از سوی برنامه شبکه سراسری تکذیب گردید .ضمن آنکه تعدادی از نویسندگان و چهره های استانی با انتقاد از ورزشکار قایقران ملی پوش ، به نکوهش اقدام وی پرداختند .

در راستای سفر یاد شده ، دکتر مرتضی براری  رئیس سازمان فضایی کشور از حضور دکتر نورقلی پور به عنوان عضو ناظر در شورای عالی فضایی یاد کرده و بابت تعامل وی با هیئت ایرانی از این منتخب مردم تقدیر بعمل آورده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر