c_300_250_16777215_10_images_68405.jpg

ترکمن سسی- نماینده مردم کلاله در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون در کمیسیون اقتصادی مصوب شده از طرح این لایحه در صحن علنی در هفته آینده خبر داد.


شهرام کوسه غراوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفته جاری لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری و صنعتی در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: در نهایت اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با ایجاد مناطق آزاد اینچه برون در گلستان، مهران در ایلام، اردبیل در استان اردبیل، سیستان در استان سیستان و بلوچستان، بانه- مریوان در استان کردستان، جاسک در استان هرمزگان، بوشهر در استان بوشهر و قصرشیرین در استان کرمانشاه موافقت کردند.
نماینده مردم شهرستان های کلاله، مراوه تپه، مینودشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گذشته کمیته ای برای پیگیری تصویب لایحه ایجاد مناطق آزاد هشت گانه تشکیل شده بود که دوشنبه هفته جاری پس از تصویب لایحه در کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل جلسه داد.
وی با اشاره به این‌که این جلسه با حضور دکتر بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی و دکتر بدری سخنگوی کمیسیون عمران و ... برگزار شده بود، اضافه کرد: تمام اعضای این کمیته تلاش دارند و امیدوار هستند این لایحه در صحن علنی مجلس هم مصوب شود.
در حال رایزنی هستیم
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این لایحه هفته آینده برای رای گیری به صحن علنی مجلس می رود، تصریح کرد: کسب حداکثری آرای مجلس کار بسیار سخت و دشواری است اما در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این مناطق را مصوب کنیم.
کوسه غراوی خاطرنشان کرد: در چنین شرایط اقتصادی ایجاد مناطق آزاد تجاری و صنعتی که سهم واردات و صادرات را افزایش می دهد، می تواند منجر به تحول اقتصادی در استان گلستان شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر