c_300_250_16777215_10_images_76860.jpg


گنبدکاووس : ترکمن سسی -موسسه خیریه امید صباح گلستان در آستانه فرا رسیدن نوروز سال ۱۴۰۰ ، تعداد ۶ هزار بسته کمک مومنانه در بین خانوارهای نیازمند ۲۰۰ روستا و شهر در گلستان توزیع نمود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، ارزش تقریبی هر بسته از این کمک های مومنانه ویژه عید نوروز سال ۱۴۰۰ به ارزش تقریبی ۳۰۰ هزار تومان می باشد.
بر اساس این گزارش ، هر بسته از این کمک مومنانه شامل ۲ کیلو مرغ ، یک کیلو شیرینی نخودی، یک کیلو شکلات، یک عدد پنیر خامه ای ۱۷۰ گرمی، یک عدد پنیر خامه ای ۱۰۰ گرمی، یک عدد پنیر پروتیینی صادرات ۳۰ گرمی، یک عدد پنیر پروتیین سه گوش صادرات ۱۲۰ گرمی، یک عدد پنیر پروتیین صادرات چهارگوش، یک عدد خامه ۲۰۰ گرمی، یک بطری دوغ یک و نیم لیتری، یک عدد تترا پک نیم کیلویی، یک عدد پنیر یواف ۴۰۰ گرمی و یک عدد پنیر یواف ۱۰۰ گرمی می باشد.


تعداد ۳۰ بسته از این بسته های کمک مومنانه نیز به ارزش کلی ۹ میلیون تومان در بین ۳۰ خانوار نیازمند روستای دوزالوم در بخش مرزی داشلی برون توزیع گردیده است.
شایان گفتن است این تعداد بسته های کمک مومنانه  در هفته پایانی امسال بین نیازمندان توزیع گردیده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر