c_300_250_16777215_10_images_76870.jpg

 

گرگان : ترکمن سسی - استاندار گلستان در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان گفت: تعداد بیماران کرونایی استان کمترین میزان در ۱۳ ماه گذشته است.



استاندار گلستان با اشاره تلاش های کادر درمانی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که این تعداد کمترین  میزان بستری در ۱۳ ماه گذشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، هادی حق شناس روز پنج شنبه ۲۸ اسفند در آخرین جلسه ستاد استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در سار ۹۹ تصریح کرد: تمام شهرهای گلستان در وضعیت زرد و آبی قرار دارد و منع ورود و خروج تنها به شهرهای قرمز و نارنجی مربوط می شود.
وی افزود: اعمال قانون در زمینه ورود و خروج بر عهده نیروی انتظامی است
استاندار گلستان یادآور شد: جشنواره آیین های نوروزی در ۲۶ روستای استان همراه با غرفه های صنایع دستی برگزار خواهد شد و شبکه بهداشت مکلف است در صورت عدم اجرای درست شیوه نامه های بهداشتی نسبت به تعطیلی آنها مبادرت ورزد.
حق شناس گفت: نمایشگاه صنایع دستی در ۱۴ شهرستان با نظر ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و نظارت شبکه بهداشت شهرستان برگزار خواهد شد
وی خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته همراهی مردم شریف استان, کادر درمانی, مدیران دستگاه های اجرایی, شورای تامین , نهاد ها , سازمان ها و ارگان ها در مقابله با ویروس کرونا شایسته تقدیر بود و همه با عمل به نقش های خود حامی مدیریت استان بودند.
استاندار گلستان ادامه داد: هرگونه چادر زدن در پارک ها و تفرجگاه ها و اسکان در مدارس و مهمانسراهای دولتی ممنوع است و با آن برخورد قانونی صورت می گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه دکتر عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گزارشی از آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان ارایه کرد و پیرامون تبادل نظر صورت گرفت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر