c_300_250_16777215_10_images_72257.jpg


ترکمن سسی - شهر بدون در نظر گرفتن شهروندان مسئولیت پذیر ،  بی‌روح و باری به هر جهت خواهد بود. از زیبایی شهری گرفته تا همراهی و تعامل با مسئولان برای رفع مشکلات، نیازمند حضور چشمگیر شهروندان است.


کانال خبری آرتا نیوز در مطلبی ضمن معرفی یکی از شهروندان آق قلایی که داوطلبانه از نهال های عمومی سطح شهر مراقبت می کند، نوشته است:

واقعیت این است که همه‌ی ما با اندکی تدبیر و تلاش می‌توانیم به شهروندان به‌مراتب بهتری تبدیل شویم.

که نمونه بارز آن در اق قلا ؛ فرهنگی بازنشسته بایرام کسه یی است، وی پس از سی سال تلاش خستگی ناپذیر در عرصه اموزش و پرورش ، بجای نشستن در کنج پارکها و بطلان روزگار  با همت و اراده ای ستودنی با عشق و علاقه  مشغول نگهداری از نهال های کاشته شده در سطح خیابان است.

جالب اینکه وی نه تنها بابت این کار از شهرداری حقوقی دریافت نمی کند بلکه با هزینه شخصی جهت حراست از نهال ها کمر همت بسته است.
بنظرم این فرهنگ را در میان شهروندان ترویج داد تا هر فرد در برابر این وظایف اساسی، خود را مسئول بداند و در نتیجه، یک شهر پاک و به دور از هر گونه آلودگی های محیطی و اخلاقی به وجود آید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر