c_300_250_16777215_10_images_77260.jpg

 


ترکمن سسی - نماینده مردم گرگان و آق قلا گفت: رسانه ها نگاهی نو به انتخابات داشته باشند، نگاه نو از این‌ منظر که در انتخابات سیاسی اجتماعی سخن از تغییر سرنوشت و تحول به سمت مطلوب است.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، غلامرضا منتظری عصر امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت در نشست صمیمی اصحاب رسانه گلستان با موضوع نقش رسانه در تحقق راهبرد حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اولین مقصد تحول حرکت به سمت مطلوب است ، افزود: در انتخابات دنبال گام های اساسی در تحول به سمت و سوی مطلوب باشیم.

وی ادامه داد: از نگاه مقام معظم رهبری مردم ولی نعمت انقلاب هستند و رابطه انتخابات با مردم نقش ویژه ای پیدا می کند. حضور حداکثری و اثرگذار مردم در انتخابات موضوعی است که می توانند رسانه ها به اهمیت حضور باشکوه مردم بپردازند.

منتظری یادآور شد: در شرایط کنونی مردم مشکلات بسیاری در سطح جامعه دارند. مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی برخی مدیران سبب شده است تا مردم اندکی نگران بشوند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا ادامه داد: رسانه ها باید در تغییر ذائقه و حضور گسترده مردم در انتخابات سیاسی اجتماعی سرنوشت ساز بیشتر نقش آفرینی بکنند.

وی خاطر نشان کرد: البته مولفه های نقش آفرینی رسانه ها نیز موضوعی است که باید دقیق بررسی و با همکاری و مشارکت و هم فکری رسانه ها به یک فصل مشترک برسند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: توجه به نیازهای فعلی مردم نیز موضوعی است که ضرورت دارد تا رسانه ها به جد به آن بپردازند.

وی گفت: بستر هر رسانه ای یک سفره فرهنگی است و رسانه ها ضرورت دارد بنا به ذائقه مردم و مخاطبان رسانه فهرستی از نیازهای اساسی مردم تهیه بکنند و محتوای تاثیر گذار ارائه نمایند.

منتظری تاکید کرد: رسانه ها به سمت موضوعاتی بروند که در مخاطبان کشش ایجاد بکند ، موضوعاتی نظیر عدالت طلبی و مبارزه و مقابله با فساد از انتظارات مردم است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر