c_300_250_16777215_10_images_77568.jpeg

 

 گرگان : ترکمن سسی - استاندار گلستان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان گفت: توجه به کتاب توجه به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی جامعه است.



استاندار گلستان اظهار کرد: توجه به کتاب توجه به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی جامعه است و طرح های ترویج فرهنگ مطالعه زمینه ارتباط بیشتر مردم با کتاب و کتابخوانی را فراهم می آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس روز سه شنبه 25 خرداد در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان تصریح کرد: توجه به کتاب توجه به فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی جامعه است و طرح های ترویج فرهنگ مطالعه زمینه ارتباط بیشتر مردم با کتاب و کتابخوانی را فراهم می آورد.
وی افزود: شهرهای استان خصوصاً شهری همچون گنبد کاووس با وجود آثار ارزشمندی همچون شهرتاریخی جرجان و برج جهانی قابوس استعداد و ظرفیت تبدیل شدن به پایتخت کتابخوانی کشور را داراست.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: همه باید برای ترویج فرهنگ کتابخوانی همراهی کنند و باید تلاش کنیم طرح های مشارکتی با بخش خصوصی و مردم را افزایش دهیم تا آنها در توسعه فرهنگی شهر سهیم باشند.
حق شناس خاطر نشان کرد: از ظرفیت خیرین و زکات می توان در طرح های ترویج کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها استفاده کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر