c_300_250_16777215_10_images_77564.jpg



گلستان : ترکمن سسی - تشکل صنفی خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان در آستانه فرا رسیدن زمان انتخابات 1400 با صدور بیانیه ای از عموم شهروندان برای مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.

متن بیانیه خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان به این شرح است:

انتخابات در کشور ما همواره نماد مردم‌سالاری دینی بوده و هست،ارج نهادن و دخیل کردن آرای مردمی در اداره‌ی امورات کشور یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است.
متاسفانه از مدت‌ها قبل دشمنان داخلی و خارجی که چشم دیدن اقتدار ایران را در جهان و منطقه نداشته و ندارند با فعالیت‌های سوء فرهنگی به دنبال دلسرد کردن همگان برای حضور در انتخابات هستند.
امروز ایران ما از یک سو با تهدیدهای فزاینده خارجی و از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی و معیشتی و عدم تحقق برخی از اهداف انقلاب در داخل مواجه بوده و در کنار انتخاب دولتی کارآمد برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمندیم.
مردم عزیز و انقلابی باید بدانند هربرگ رای و حضور آگاهانه و با بصیرت آنان در پای صندوق‌ها علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان، تقویت پایه‌های نظام را به همراه دارد
امروز به تعبیررهبر معظم انقلاب آن کسانی که باعث دلسردی مردم در انتخابات می‌شوند یقینا دلسوز آنها نیستند چراکه چاره و علاج برون رفت از مشکلات، انتخاب درست  است نه قهر با صندوق آراء.
خانه مطبوعات استان گلستان به نمایندگی از اهالی رسانه استان از تمام ملت عزیز ایران و هم استانی‌های گرامی دعوت می‌کند تا با مشارکت حداکثری در روز 28 خرداد این روز را روز شکست  اهداف دشمنان و منافقان  داخلی و خارجی  وسرآغاز یک تغییر بزرگ  درجهت تحقق اهداف ملت تبدیل کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر