c_300_250_16777215_10_images_77915.jpeg

 

گلستان : ترکمن سسی - استاندار گلستان با بیان اینکه تک تک مردم در ریشه کن کردن کرونا نقش مؤثر دارند، اظهار کرد: مردم عزیز با زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بسیار تأثیرگذار هستند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس ظهر امروز شنبه 9 مرداد، در شصت و یکمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، خاطرنشان کرد: متأسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم در استان به 42 درصد رسیده که این بسیار خطرناک است.
وی افزود: در حال حاضر، سه هزار بیمار مبتلا به کرونا در استان وجود دارد که متناسب با ظرفیت استان نیست و عادی انگاری مردم، مدیریت این بیماری را بسیار دشوار کرده است.
استاندار گلستان، گفت: با پیگیریهای دانشگاه علوم پزشکی، نمایندگان محترم و مدیران استانی، تعداد 20 دستگاه ونتیلاتور و همچنین تعدادی اکسیژن ساز و سایر اقلام مورد نیاز وارد استان شد اما مهمترین نکته این است که مردم پروتکلها را رعایت کنند.
حق شناس با اشاره به واکسیناسیون گروه های هدف در استان، افزود: تزریق واکسن با سرعت قابل قبولی در استان در حال انجام است و امیدواریم همه مشمولین گروه های هدف، نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: همه محدودیت های مشاغل و اصناف که از هفته گذشته اعلام شده بود، تا سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت تا در جلسه روز سه شنبه وضعیت استان مجددا بررسی و تصمیمات نهایی اتخاذ شود.
استاندار گلستان تأکید کرد: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان ممنوع است و نیروی انتظامی موظف است این خودروها را برگشت دهد.
وی افزود: همچنین بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، همه مجوزهای تردد صادرشده باطل است و هیچ کارت ترددی قابل پذیرش نیست.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر