c_300_250_16777215_10_images_78006.jpg

 

گلستان : ترکمن سسی - شرایط کرونایی در گلستان فوق بحرانی است و طی دو روز گذشته در گلستان ۵۰ نفر به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با فوق بحرانی خواندن شرایط گلستان گفت: در میان هجوم بی امان دلتا دست و پا می‌زنیم و میانگین بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های گلستان، سه روز گذشته ۳۸۰نفر در روز بود که بی سابقه است.

دکتر عبدالرضا فاضل گفت: در حال حاضر یک هزار و ۷۳۶بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند و حدود ۹۲۰نفر هم خدمات درمانی مانند تزریق داروی کرونا را سرپایی در مراکز درمانی دریافت می‌کنند.

او افزود: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در استان ۱۸۱نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند و ۶۳نفر از آنان با ونتیلاتور به حیات خود ادامه می‌دهند.
او تاکید کرد: در صورتی که روند شیوع بیماری کنترل نشود در روزهای آینده با کمبود امکانات بیمارستانی و تخت روبرو خواهیم شد.

استاندار گلستان هم با اشاره به جان باختن ۵۰بیمار کرونایی دو روز گذشته در گلستان از آمادگی برای بر پایی بیمارستان‌های صحرایی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های استان مانند هتل‌ها برای بستری خبر داد.
هادی حق شناس گفت : تا اطلاع ثانوی مراسم عروس و داماد گردانی با خودرو در شهرها و روستاهای استان با هدف رعایت فاصله گذاری اجتماعی ممنوع است و در صورت رعایت نکردن خودروها توقیف می شوند.
او همچنین افزود : دور کاری برای تمام کارکنان دولت در مشاغل پرخطر که دو هفته از دریافت هر دو مرحله واکسن آنها گذشته ممنوع است و باید در ماموریت حاضر شوند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر