c_300_250_16777215_10_images_80066.jpg

 

 

ترکمن سسی - در گفتگو با رئیس شورای اسلامی شهر بندرترکمن عنوان شد ، بهرام محمد چوگان: برای رسیدن به پیشرفت و توسعه پایدار به توان فنی همه متخصصین نیاز داریم.



 در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر بندرترکمن که چندی پیش صورت گرفـت، بهرام محمد چوگان مدیر سابق و با تجربه اداره ورزش و جوانان شهرستان گمیشان به عنوان رئیس دوره ای این شورا برگزیده شد. وی در اولین حضورش در انتخابات شورای شهر بندرترکمن توانست به عضویت این شورا در آید. محبوبیت،مدیریت،جسارت مثال زدنی،شفافیت و شجاعت در کلام از خصوصیات بارز این منتخب مردم بندرترکمن در شورای شهر  می باشد.

بهرام محمد چوگان در کنار کار به امر ورزش نیز اشتغال دارد و هم اکنون در سمت دبیری هیات کاراته استان مشغول به فعالیت می باشد. ناگفته نماید وی از قهرمانان سابق کاراته استان و کشور و همچنین تنها مربی ممتاز ملی استان و جزو مربیان ارشد کشور می باشد.نامبرده در دوران مدیریتی خود در سابق جرو سه مدیر برتر استان از نگاه مردم بر اساس نمودهای عینی و فعالیتهای برجسه طبق نظر سنجی مردمی با میزبانی نشریه گل صحرا بوده است.با این مدیر توانمند و چهره محبوب و مشهور مردمی  گفتگویی را ترتیب دادیم که به اتفاق می خوانیم.

*ترکمن سسی*  تصویر کلی شهر بندرترکمن را چگونه ارزیابی می کنید؟
شهر بندرترکمن با داشتن ظرفیت و پتانسیل های تاریخی، گردشگری، فرهنگی، ورزشی و...می تواند به یکی از  زیباترین شهرهای ایران تبدیل شود.
این شهر با داشتن جاذبه های گردشگری مثل دریا، راه آهن، اسکله ،شبه جزیره آشوراده، میدان سوارکاری و فرهنگ بومی مردم خونگرم منطقه می تواند به جایگاهی به مراتب بالاتر از وضعیت امروز برسد.


*ترکمن سسی* جنابعالی ظرفیت و نقاط ضعف شهر بندرترکمن در حوزه های مختلف شهری را در چه مواردی می بینید؟
نگاهی به آمار مسافرین و گردشگران که در چند سال گذشته مقصد خود را بندرترکمن انتخاب نموده اند، بیانگر آن است که اگر ما بتوانیم زیرساخت های لازم برای گردشگری را فراهم آوریم توسعه شهر با سرعت بیشتری همراه خواهد بود که نیازمند تلاش مضاعف، همدلی مسئولین و همکاری شهروندان فهیم می باشد.
آداب و فرهنگ مردم شهر بندرترکمن ، جزیره آشوراده و اسکله پر است از جاذبه های دیدنی که توجه بیشتر به آنها جزو اولویت‌های مهم کاری می باشد. این شهر در زمینه خدمات هنوز هم با مشکل مواجه است و بیم آن می رود که اگر کمبودهای برطرف نشوند ممکن است حتی یک توریست هم مجدد این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نکند.


*ترکمن سسی* شما چه برنامه‌هایی را در حوزه های عمرانی- ترافیکی- شهرسازی- درآمد های پایدار و غیره مد نظر دارید؟
- در حوزه عمرانی موضوع ایجاد خط کمربندی که یکی از خواسته های مهم و بحق شهروندان ساکن در این شهر می باشد در اولویت قرار گیرد. موضوع اجرای رینگ شرقی و غربی نیز در اولویت برنامه ها خواهد بود ،در بحث ترافیکی، عملیات اجرایی بازگشایی انتهای خیابان جمهوری و حذف نقاط حادثه خیز بسیار ضروری می‌باشد همچنین در حوزه فضای سبز، ساختن بوستان و فضای سبز و پارک جنگلی با گونه های گیاهی مناسب و سازگار با طبیعت جزو اهداف این شورا خواهد بود.
- در بحث ایجاد درآمد پایدار، مهم است که با  انجام کار کارشناسی و برنامه ریزی مناسب و دعوت از سرمایه گذاران برای املاک و ساختمان های شهرداری ارزش افزوده ایجاد شود.
لازم به ذکر است که موضوع قرارداد شهرداری با سازمان مناطق گردشگری در اسرع وقت تعیین تکلیف شده و لذا تیم اقتصادی تشکیل و برای ساماندهی بازار بزرگ شمال شهر،محل شنا، اسکله و بازارچه ساحلی برنامه ریزی صورت خواهد گرفت.


*ترکمن سسی* برنامه‌های شورای شهر در حوزه بانوان چه هستند؟
در این حوزه خوشبختانه با حضور سرکار خانم گوهرشاد حسینی که از بدو ورود به شورای اسلامی شهر، به صورت فعال پیگیر مسائل هستند امیدواریم نقش بانوان بعنوان یک نیروی انسانی موثر بیش ازگذشته مورد توجه قرار گیرد.
از سایر اعضای محترم شورای شهر نیز انتظار می رود زمینه را برای تحقق مطالبات و خواسته های بانوان از جمله
 ایجاد آسایش و امنیت برای حضور بانوان در محافل اجتماعی، تکمیل و زیبا سازی پارک‌ بانوان، ساخت فضای ورزشی و تفریحی با رعایت استانداردها به نحو شایسته فراهم گردد.


*ترکمن سسی* از جایگاه رئیس شورای شهر، اولویت های این شورا در حوزه ورزشی (آقایان و بانوان) را در چه مواردی می دانید؟
یکی دیگر از وظایف شوراها این است که نگاهشان به بحث فرهنگی ویژه باشد. اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی متناسب با رسوم رایج در منطقه می تواند ضمن ارتقاء خدمات هزینه ها را تا حد قابل توجهی کاهش بخشد. البته در این زمینه به توان متخصصین امر و توان مردم، نیاز مبرم احساس می شود.
بر این اساس ما نیازهای فرهنگی و ورزشی شهر را شناسایی و برای رسیدن به آنها تلاش خواهیم کرد. همچنین در حوزه فرهنگی ورزشیبنا داریم در حد توان ایستگاه های مختلف ورزش همگانی را در سه نقطه شهر (۱-میدان سوارکاری۲- طول مسیر اسکله۳- طول مسیر محل شنا) را بیش از پیش فعال نموده و فرهنگ ورزش همگانی در سطح شهر بویژه در سه نقطه مذکور را تقویت نماییم. ما برای بررسی راهکارهای برون رفت از مشکلات شهر ی، در طول امسال از مدیران سطح ادارات شهرستان به نوبت دعوت بعمل آورده و با آنها در جهت بررسی مشکلات و کمبودها و رفع آنها به گفتگو خواهیم نشست، ضمن آنکه همین برنامه را با مدیران ادارات کل استان نیز به صورت پیوسته دنبال خواهیم کرد.
به یاری خدا و با همدلی و تعامل با دیگر مسئولین محلی و منطقه ای اعم از فرماندار، امامان جمعه و جماعات و نماینده محترم حوزه انتخابیه قطار توسعه شهر را به حرکت در خواهیم آورد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر