c_300_250_16777215_10_images_80067.jpg

 


گرگان : ترکمن سسی – رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ محکوم مالی و غیرعمد در زندانهای استان چشم انتظار کمک برای آزادی هستند.


این مقام ارشد قضایی گلستان  از هم استانی ها دعوت کرد: برای کمک به آزادی این زندانیان نیازمند با کمک های هر چند کوچک مشارکت کنند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادگستری كل استان گلستان ، وی همچنین افزود: بستر برای آزادی ۱۲ مالی و غیرعمد در جلسه امروز ستاد مردمی دیه استان گلستان فراهم شد .
رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه امروز ستاد مردمی استان گفت : پرونده این ۱۲ نفر که به علت ناتوانی در پرداخت دیون مالی و غیرعمد مانند بدهی، دیه ، مهریه و نفقه زندانی هستند در جلسه امروز این ستاد بررسی و با کمک خیرین مقدمات آزادی آنان فراهم شد .
حیدر آسیابی افزود: مجموع بدهی این افراد بیش از ۱۴ میلیارد تومان بود که شاکیان بزرگوارانه ۱۲ میلیارد تومان را بخشیدند .
آسیابی افزود: حدود ۶۰۰ میلیون تومان این بدهی با کمک خیرین و ستاد دیه استان تامین شد و مابقی را هم محکومان از طریق قسط و دریافت وام می پردازند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از ابتدای امسال هم ۱۲۵ نفر از محکومان مالی و غیر عمد استان با کمک خیران و ستاد مردمی دیه آزاد شدند.
حیدر آسیابی افزود: مجموع دیون این افراد بیش از ۳۴ میلیارد تومان بود که با پادرمیانی اعضای شورای اختلاف زندان های گرگان و گنبدکاووس بیش از ۱۵ میلیارد تومان آن از سوی شاکیان بخشیده شد.
آسیابی ادامه داد: ۳۸ درصد بدهی را هم ، محکومان با موافقت دادگاه به صورن اقساطی می پردازند و ۵ میلیارد تومان هم با کمک خیرین و ستاد مردمی دیه پرداخت شد.

وی گفت : از ابتدای سال تاکنون مردم نوعدوست گلستان ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کرده اند .


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر