c_300_250_16777215_10_images_83046.jpg

 

بندرترکمن : ترکمن سسی - طی مراسمی با حضور سید صادق شیرنگی فرماندار شهرستان ترکمن، ممشلی فرمانده سپاه ناحیه، اعضای شورای شهر و کامران ایری شهردار سیجوال ، دفتر شورای این شهر افتتاح گردید.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در این مراسم  شیرنگی با بیان این که پیشرفت سیجوال یک شبه ممکن نخواهد شد، گفت: انتظار بر این است که روز به روز شاهد توسعه عمران و آبادانی در چهره شهر سیجوال باشیم. توسعه نیازمند عزم جدی، تعامل و همگرایی می باشد و بزرگنمایی کوچکترین اختلافات بر استمرار این فرایند لطمه خواهد زد.
فرماندار بندرترکمن افزود: اعضای شورای شهر نماینده عموم ساکنین بوده و از جایگاه مردمی برخوردار می باشند. احترام به نظر جمع در شورا حرف اول را می زند و اگر این سیاست در پیش گرفته شود، بزرگترین مشکلات به آسانی مرتفع خواهد گردید.

شیرنگی اعتماد مردم در دوام و قوام شوراهای شهر و روستا را امری حیاتی خواند و اظهار داشت: مردم در زمان انتخابات به اعضای منتخب اعتماد کرده و سکان هدایت مدیریت شهری را به آنها سپرده اند، لذا باید پاسخ این اعتماد به بهترین وجه ممکن داده شود. تجربه ثابت کرده است تا مادامی که میان جمع همفکری حاکم باشد زمینه های رشد و پیشرفت نیز به بهترین وجه ممکن برقرار خواهد شد.
پیش از صحبت های فرماندار ترکمن، بهروز ایری رئیس شورا و کامران ایری شهردار شهر سیجوال طی صحبت هایی خواستار توجه بیشتر مسئولان در زمینه تخصیص اعتبارات برای پیگیری طرح های عمران و آبادانی این شهر شدند.

خبرنگار: طاهر جانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر