c_300_250_16777215_10_images_87047.jpg

 

ترکمن سسی - جمعی از دوستداران طبیعت که به‌صورت خودجوش اقدام به جمع‌آوری زباله و پاک‌سازی منطقه «تپه هزار پیچ» کرده بودند توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اهدای کتاب تجلیل و قدردانی شدند.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ازشاد اسلامی گلستان ، جمعی از دوستداران طبیعت در عصر دوشنبه 22 آذرماه در محل «تپه هزار پیچ» از ارتفاعات و از نقاط گردشگری شهرستان گرگان به گرد هم آمدند و در حد امکان اقدام به پاک‌سازی منطقه از زباله‌های به‌جامانده در طبیعت کردند.

این فعالیت در پی فراخوانی که از سوی یک گروه گردشگری و طبیعت دوست در بستر مجازی اعلام‌شده بود؛ شکل گرفت و یکی از اعضای این‌گروه می گوید: ما پیش‌ازاین هم فعالیت‌های متعددی در حوزه طبیعت همچون پاک‌سازی جنگل ناهار خوران در تابستان سال جاری و درخت‌کاری به‌صورت ادواری و برنامه‌های متنوع تولید محتوا با محوریت طبیعت دوستی را تجربه کرده‌ایم و همچنان در دست اقدام داریم.

همچنین «اکبر مهدوی نیا» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز ضمن تجلیل از فعالیت صورت گرفته و با اشاره به اینکه ارزش فعالیت‌های مردمی این‌چنینی بی‌شک بسیار است، گفت: پس از کسب اطلاع از برپایی این برنامه، به‌منظور تکریم و توجه به چنین رویدادی فرهنگی که می‌تواند الگو شود؛ تعداد 100 جلد کتاب را به ارزش تقریبی 30 میلیون ریال را به‌منظور قدردانی به حاضران اهدا کردیم.

وی افزود: مسئولیت‌پذیری اجتماعی امروزه گفتمان غالبی است که نقشی تعیین‌کننده در توسعه جامعه دارد. اینکه انسان‌ها خود را در قبال مسائل اجتماعی همچون محیط‌زیست مسئول بدانند بسیار مهم و شایسته تقدیر و توجه بوده و ناشی از فهم و بلوغ اجتماعی افراد است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر