c_300_250_16777215_10_images_23423.jpg

 

ترکمن سسی - رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری دومین دوره انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان در روز ۱۹ اردیبهشت ماه خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، قاسم مارزلو با اشاره به برگزاری دومین دوره انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان در روز ۱۹ اردیبهشت اظهار کرد: شبکه‌های تخصصی سمن‌های استان در ۱۴ بخش برنامه‌ریزی شده است.
وی افزود: شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه‌نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری ازاعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال‌پذیری از جمله آن است.
رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان توضیح داد: بر اساس شیوه‌نامه وزارت ورزش و جوانان، راه‌اندازی شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان با هدف هم‌افزایی  ظرفیت سمن‌های وزارت ورزش و جوانان با سایر تشکل‌هایی که اعتبارنامه خود را از سایر مراجع ذیصلاح قانونی مثل استانداری، بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) دریافت کردند و هیئت مدیره و یا شورای مرکزی آنها را جوانان بین ۱۸ تا ۳۴ سال تمام تشکیل داده‌اند، صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: هدف از شکل گیری شبکه‌ها، هم افزایی و تعامل اعضای شبکه در موضوعات تخصصی، فعال سازی و ارتقاء ظرفیت‌های کمی و کیفی اعضای شبکه، برقراری تعامل و هم افزایی با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با شبکه، شناسایی مسائل و مشکلات موجود در حوزه تخصصی شبکه و ارائه راهکار و توانمندسازی و آموزش و حمایت مادی و معنوی از اعضای شبکه‌ها با هدف حل مسائل است.
مارزلو در پایان از مجموعه‌های مردم نهاد واجد شرایط لازم جهت عضویت و شرکت در دومین دوره انتخابات سمن‌های جوانان دعوت کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر