c_300_250_16777215_10_images_87052.jpg

 

ترکمن سسی - عبدالجلال ایری در جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز که با حضور اصغر جهانگیر معا‌ون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد گفت؛ مهمترین معضل مردم در این منطقه اشتغال است که متاسفانه به دلیل عدم رشد و توسعه منطقه ، همچنان از آمار بالایی برخوردار است.



سخنگوی کمیسیون عمران از معا‌ون قوه قضاییه خواست تا با کمک به حل مشکلات حقوقی و رسیدگی به ترک فعل مدیران خصوصا در بحث احیای خلیج و حیف و میل بیت المال ، به رونق تولید و اجرای پروژه های اشتغال زایی و توسعه ای کمک کنند.

بررسی ، لغو قرارداد و واگذاری اسکله و بندر بندرگز به شهرداری و شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم و به تبع آن ، احیای بندر توریستی بندرگز

پیگیری لغو ابلاغیه محیط زیست و دادگستری مازندران در خصوص جلوگیری از اجرای مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی بابت طرح گردشگری جزیره آشوراده

رسیدگی به مشکل وقف املاک شهرستان کردکوی

بررسی و لغو قرادادهای اسکله و بندر بندرترکمن که به صورت ۴۵ و ۲۰ ساله واگذار شده اند و این در حالیست که پیمانکاران به تعهدات خودشان عمل نکردند.

ورود دستگاه قضایی به موضوع عدم تحویل دستگاه آنژیوگرافی تمام دولتی بیمارستان کردکوی

بررسی و برخورد با ترک فعل مدیران در خصوص موضوعات مختلف توسعه ای و مهم مانند خلیج گرگان که متاسفانه اقدام مناسبی صورت نگرفته است.

ورود دستگاه قضایی جهت هر چه سریعتر اجرایی شدن بندر سبز خزری گمیشان

بخشی از خواسته های نماینده غرب استان بود که پیرو مکاتبات قبلی با حجت الاسلام محسنی اژه ای ، در سفر یک روزه رییس محترم قوه قضاییه به استان گلستان مطرح شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر