c_300_250_16777215_10_images_88003.jpg

 


ترکمن سسی - دکتر زنگانه گفت: نظام با توهین کنندگان به مقدسات مذاهب اسلامی در هر منصب و مقامی باشند برخورد سخت و قاطعی خواهد کرد.



به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، دکتر محمد علی زنگانه در  نشست بصیرتی حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و در دیدار با نخبگان اهل سنت گلستان در سالن وفاق مرکز اسلامی گلستان، گفت: نظام با توهین کنندگان به مقدسات مذاهب اسلامی برخورد سخت و قاطعی می کند و اگر در هر منصب و مقامی هم باشند عزل می شوند.
وی با تاکید بر اینکه اختلاف و تفرقه ما را از اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب دور می کند، ابراز کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب: «هر کسی که به مقدسات، اعتقادات و نمادهای دیگر مذاهب توهین کند مزدور دشمن است».
استاندار گلستان ادامه داد: نظام با توهین کنندگان به مقدسات مذاهب اسلامی برخورد سخت و قاطعی می کند و اگر در هر منصب و مقامی هم باشند عزل می شوند.
دکتر زنگانه گفت: بر اساس آیات نورانی کلام وحی، فتنه از قتل هم بدتر است و این آیه به خوبی نشان می دهد که دامن زدن به آتش تفرقه، چقدر در دین اسلام امری قبیح و زشت تلقی می شود.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه، علما و نخبگان اهل سنت هر جا اختلاف و تفرقه ای ببینند درصدد بستن شکاف های اختلاف برمی آیند، تصریح کرد: هر فتنه و صدایی که خواهان تزلزل در همگرایی استان باشد با حضور به موقع علما و مردم دیندار منطقه به نتیجه ای نخواهد رسید.
دکتر زنگانه با اشاره بر پیشرو بودن گلستان در وحدت و همدلی در سطح کشور، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون، ترکمن های اهل سنت استان همگام با دیگر اقوام و مذاهب، حضور پر شوری در صحنه ها و مناسبت های انقلاب داشته اند.
وی خاطر نشان کرد: اهل سنت استان فرموده رهبر معظم انقلاب را در بحث اتحاد و همدلی نصب العین خودشان قرار داده اند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر