c_300_250_16777215_10_images_88007.jpg

 

ترکمن سسی - معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت که باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها و اشکال مختلف در معرفی شخصیت بی نظیر شهید سلیمانی به عنوان الگو، قهرمان و اسطوره جهان اسلام تلاش کنیم.

 


به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی شامگاه روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلی گرگان اظهارداشت: مردم باید با ویژگی های شخصیتی چنین فرماندهان مخلص و فداکاری آشنا شوند و هنرمندان از همه ظرفیت ها برای معرفی خصوصیات بارز این شهید استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: الگو سازی از شهید سلیمانی که نماد مبارزه با استکبار بود وظیفه تک تک نیروهای انقلاب است و به عنوان یک فرمانده ولایی و فداکار  باید برای جوانان و نوجوانان یک الگو باشد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: شهید سلیمانی به صورت مستمر در حال خودسازی و تهذیب نفس و فرماندهی جامع الاطراف بود، یعنی همانطور که  در میدان نبرد با دشمن فرمانده ای قاطع و شجاع بود در پشت میدان نبرد، با فرزندان و یادگاران شهدا روابطی پر از عاطفه و محبت پدرانه بی نظیری داشت.
حسینی یادآور شد: سردار سلیمانی از معدود فرماندهان جنگی و نظامی بود که علاوه بر تسلط و تبحر در امور تاکتیکی جنگ بر مسائل سیاسی و دیپلماتیک نیز واقف بود.
وی گفت: شهید سلیمانی در مسائل سیاسی توانمندی و درک و تحلیل بسیار بالایی داشت و به طور معمول در گفت و گوها و مذاکرات به نتایج دلخواه و مطلوب جبهه مقاومت دست می یافت.
معاون رییس جمهوری بیان کرد: مذاکره با مسئولان روسی و متقاعد کردن آنها برای همراهی در جنگ با داعش و یا مذاکره با فرماندهان اقلیم کردستان جهت جلوگیری از تفکیک آنها از عراق از جمله نمونه های بارز فعالیت های سیاسی و گفت و گو محور شهید سلیمانی بود.
به گفته  حسینی شهید سلیمانی در مبارزه با استکبار هیچ وقت ناامید نمی شد، در بعضی مواقع فرماندهان و مسئولان کشورهای تحت سیطره داعش از مبارزه با این نظامیان ستیزه جو  ناامید می شدند اما سردار سلیمانی هیچ وقت میدان نبرد را ترک نمی کرد.
وی اضافه کرد : سردار سلیمانی با ساماندهی نیروهای مقاومت توانست جلوی اهداف شوم داعش در منطقه را بگیرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: شهید سلیمانی توانست نیروهای جوان را در کنار سرداران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از اهل بیت بسیج کند، وجود شهدایی مثل شهید حججی و شهید سردار همدانی نمونه ای از هنرمندی سردار شهید در به کارگیری از همه نیروها در کشور بود.
حسینی ادامه داد : شهید سلیمانی توانست تمام دسیسه‌های شوم محور عبری، غربی که با حمایت برخی کشورهای عربی انجام می شد را در میان امت های اسلام خنثی کند.
وی گفت: شهید سلیمانی محبوب همه طیف‌ها و گروه‌های اجتماعی بود، نه فقط مسجدی ها و متدینین علاقه وافری به سردار دل ها داشتند بلکه همه طبقات اجتماعی سردار سلیمانی را به عنوان یک فرمانده مخلص تحسین می‌کردند.
سردار شهید سلیمانی ۴۱ سال در صحنه نبرد با آمریکا حضور داشت و هیچ گاه میدان را ترک نکرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر