c_300_250_16777215_10_images_88009.jpg

 


ترکمن سسی - رئیس هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس گنبدکاووس معتقد است اعضای شورای اسلامی شهر بهتر است برای تصمیم گیری در برنامه‌های ورزشی از کارشناسان و پیشکسوتان هر ورزش به صورت تخصصی کمک و مشاوره بگیرند.



به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ خلیل آزمون با بیان اینکه در کار و بار والیبال گنبد واقعا مانده ام، در خصوص وضعیت والیبال این شهر اظهارداشت: اعضای شورای شهر تصمیم گیرنده والیبال شده است و از کارشناسان و پیشکسوتان گنبدی در این چرخه هیچ مشاوره‌ای نمی‌گیرند.

وی افزود: شورای شهر بودجه تیمداری را از درآمد مردم تصویب می‌کند و نباید در یارگیری و انتخاب مربیان مداخله کند اما متاسفانه اکنون خودش را حاکم مطلق والیبال می‌داند.

آزمون ادامه داد: وقتی مدیرعامل انتخاب می‌کنند، باشگاه باید یک هیات مدیره ورزشی داشته باشد تا بتواند در چنین مواقعی در حفظ بازیکنانی چون «میکائیل تاجر» ایفای نقش کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از من به عنوان رئیس هیات والیبال گنبدکاووس هیچ نظرخواهی نشده است، مگر ما عمرمان را صرف والیبال گنبد نکرده‌ایم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر