c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-01-17_15-22-32.jpg

 


ترکمن سسی - مدیرعامل شرکت شرکت بهاران گوشت اروس گفت: مجهزترین کشتارگاه شمال کشور توسط بخش خصوصی اسفندماه سال جاری در شمال آق قلا به بهره برداری می رسد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، احمدعلی اسدی مدیرعامل شرکت بهاران گوشت اروس ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام خبر فوق افزود: اهداف ما از راه اندازی این کشتارگاه صنعتی ، تکمیل زنجیره ارزش یکپارچه گوشت قرمز از زمین تا سفره، کاهش هزینه ها به نفع مردم و تبدیل استان به قطب تهیه گوشت قرمز است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ سال در این عرصه تجربه فعالیت دارد و شغل پدری و جدی وی فعالیت در حوزه گوشت قرمز بوده و نسل سومی در این فعالیت است تاکید کرد: کار اقتصادی باید به اهلش سپرده شود و کسی که کار اقتصادی می کند کارش را بلد است و انتظار است مسئولین و دستگاه های ذیربط نیز حامی کارآفرینان و تولیدگران باشند.

اسدی گفت: در حال حاضر حدود ۲۰۰ نفر شاغل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در مجموعه شرکت بهاران گوشت اروس شاغل هستند و با بهره برداری از کشتارگاه صنعتی در شمال آق قلا تعداد ۱۰۰ الی ۱۱۰ نیروی دیگر به ظرفیت اشتغال شرکت افزوده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۲۵۰۰ الی ۳۰۰۰ دام سبک و حدود ۲۵۰ دام سنگین در آغل نگهداری می کنیم که خوراک آنها نیز از زمین های کشاورزی شرکت تولید می شود و ظرفیت کشتارگاه صنعتی نیز ۱۰۰۰ راس دام سبک و ۱۰۰ راس دام سنگین است.

اسدی یادآور شد: کشتارگاه صنعتی را با ملاحظات زیست محیطی و با مدرن ترین تصفیه خانه در منطقه کمتر توسعه یافته مکان یابی کردیم تا برای جوانان آنجا و افراد شایسته و متخصص ایجاد اشتغال داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تاکنون با سرمایه گذاری شرکت و تسهیلات بانکی ده ها میلیارد تومان هزینه کردیم تا ضمن ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان، نیازهای گوشت قرمز جامعه را با قیمت پایین تر فراهم بکنیم تا این محصول پروتئینی از سبدغذایی مردم کم نشود و در بخش فرآورده های جانبی از قبیل پوست و روده و پودر استخوان و پودر گوشت بتوانیم برنامه صادرات داشته باشیم.

احمدعلی اسدی در پایان تاکید کرد: شرکت بهاران ‌گوشت اروس خواستار تولید پایدار، اشتغال زایی و ایجاد رونق اقتصادی می باشد که خانواده بزرگ اروس با تلاش روز افزون در راستای این اهداف گام برداشته و امیدوار به تحقق آن می باشند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر