c_300_250_16777215_10_images_1122233.jpg

ترکمن سسی-رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تأکید بر رعایت اصل امانت داری گفت: همه ما وظیفه داریم از آراء مردم صیانت کنیم و در نهایت هر شخصی که توسط مردم انتخاب شود مورد احترام ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا علی اصغر طهماسبی در سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان افزود: یکی از مهمترین اصول حاکم بر ستاد انتخابات، ایجاد فضای سالم رقابتی بین کاندیداها و برگزاری انتخاباتی پرشور است.

وی خطاب به اعضای ستاد و فرمانداران و بخشداران گفت: کلیه مراحل برگزاری انتخابات را جدی بگیرید و ضمن برگزاری مرتب جلسات، تمامی دستورالعمل ها و قوانین مربوط به انتخابات را به دقت مطالعه و اجرا نمایید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان این که باید برای جلب مشارکت فراوان مردم در عرصه انتخابات برنامه داشت، افزود: برگزاری جلسات با گروه ها و طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی، اصناف و گروه های مردم نهاد، مشارکت هر چه بیشتر مردم در عرصه انتخابات را به دنبال خواهد داشت.

طهماسبی خاطرنشان کرد: این که مدام بگوییم که رسانه ای در اختیار نداریم تا حرف هایمان را به گوش مردم برسانیم دردی از ما دوا نخواهد کرد، شما باید از هر فرصتی استفاده نمایید ضمن این که فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز می تواند رسانه و پل ارتباطی بین شما و مردم باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه بر رعایت اصول پاسخگویی و انتقادپذیری، قانونگرایی، امانت داری، همدلی و همزبانی، مردم سالاری و استفاده از ظرفیت مردم، رقابت در چهارچوب قانون، حفظ منافع و امنیت ملی و اصل احترام به انتخاب مردم تأکید کرد.

طهماسبی رعایت عدالت انتخاباتی را یکی دیگر از اصول مهم برگزاری انتخابات عنوان کرد که باید در رفتار و موضع گیری های دست اندرکاران برگزاری انتخابات، به عینه قابل لمس و مشاهده باشد.

وی همچنین اطلاع رسانی بموقع، ترجیح مصالح و منافع ملی به مصالح شخصی و گروهی، شفاف سازی و پاسخگویی و توجه به عزت نفس و کرامت انسانی را از دیگر موارد مورد اهتمام مسئولان برگزاری انتخابات در استان و شهرستان ها عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان بیان کرد: یک هزار و 493 شعبه اخذ رأی در استان داریم که تمامی این شعب باید به تجهیزات رایانه و ussd مجهز باشد.

طهماسبی افزود: در این بین کمیته فناوری اطلاعات تا کنون زحمات زیادی را در این حوزه کشیده و به نوعی با عملکرد خوب، قوی ترین و پرکارترین کمیته ذیل ستاد انتخابات استان بوده است.

وی در ادامه به ارائه گزارش آماری عملکرد ستاد انتخابات استان و کمیته های ذیل آن پرداخت و گفت: 12 جلسه و 83 مصوبه حاصل کار ستاد انتخابات استان تا به امروز بوده که در همین راستا 50 جلسه و 258 مصوبه نیز در کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه ستادهای شهرستان ها نیز تا امروز 125 جلسه و 624 مصوبه داشته ایم. ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری 26 آذر و داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی 28 آذر سال جاری هر کدام به مدت یک هفته صورت می گیرد.

مردم گلستان دارای هفت کرسی نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دو کرسی نمایندگی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر