c_300_250_16777215_10_images_n00539942-b.jpg

 

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت قازان قایه اظهار کرد: اگر جهاد تبیین را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن که برنامه ریزی شده است عمل نکنیم منتظر وقوع آسیب ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی زیادی در جامعه باشیم.



«آخوند ناصر محمد قزل» در نماز جمعه این هفته مصلای نورانی قازان قایه مراوه تپه، اظهار کرد: دشمن نمی تواند بگوید که مسلمانان از دین خود دست بردارند؛ زیرا می داند که با مقاومت مسلمانان روبرو خواهد شد؛ ولی با تهاجم فرهنگی و عادی انگاری می تواند آسیب های اجتماعی را در بین جوامع مسلمان گسترش دهد.

امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه، تعلیم و آموزش فضای مجازی برای فرزندان را ضروری دانست و گفت: : در حال حاضر دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به داخل خانه های ما نفوذ کرده و فرزندان و خانواده ما را تهدید می کنند. کنترل و آموزش صحیح فرزندان از سوی والدین خیلی مهم است تا خدایی نکرده در زندگی با لغزش مواجه نشوند.

وی، افزود: در دین مبین اسلام خانواده قلعه مستحکمی در مقابل نفوذ آسیب های اجتماعی است و نباید شاهد وقوع طلاق که نزد رسول گرامی اسلام (ص) از منفورترین حلال ها است و با وقوع آن عرش خداوند به لرزه در می آید باشیم.

به گفته وی؛ ضرورت دارد هرچه زودتر سازو کارهای مناسب و قانونی برای مقابله با شبیخون فرهنگی استکبار جهانی تهیه و تدوین شود.

آخوند قزل با تأکید بر اینکه خداوند متعال برای انسان فضیلت و کرامت فراوانی عطا کرده است، تصریح کرد: خداوند شرافت عقل این گوهر بی همتا را برای انسان عطا کرده تا از سایر موجودات متمایز شود.

وی، ادامه داد: خداوند با فضل و کرم خود و با فرستادن انبیاء الهی برای هدایت و سعادت بشر دین و شریعت را آورده است.

امام جمعه اهل سنت قازان قایه از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و هیأت دولت خواست تا با تصویب قیمت مناسب برای گندم و محصولات دیگر، دل کشاورزان را شاد کنند./ خبرگزاری تقریب



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر