c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-26_16-49-50.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان ضمن تشریح برنامه های هفته کار و کارگر در گلستان از پرداخت 514 میلیارد تومان تسهیلات به بیش از 6 هزار طرح روستایی در گلستان خبر داد.


حسینعلی خواجه مظفری افزود: در هفته کار و کارگر امسال 106 برنامه را پیش بینی کردیم که 16 برنامه به صورت استانی و 90 برنامه به صورت شهرستانی در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حسینعلی خواجه ‌مظفری در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر ادامه داد: از 5 تا 11 اردیبهشت به مناسبت هفته کار و کارگر برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار می دهیم تا بتوانیم این خدمات را ارج نهیم.
وی با بیان اینکه، کارگران در صف اول و خط مقدم کار و تلاش هستند، افزود: این ایام فرصتی است برای قدردانی از مردان و زنانی که موجب توسعه و پیشرفت استان و کشور می شوند. رمز پیشرفت و توسعه پایدار کشور در تجلی نیروهای انسانی پرتلاش و کارآمد است و کارگر به عنوان ارزشمند ترین و سودمندترین گروه در چرخه تولید و اقتصاد کشور به شمار می رود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطر نشان کرد: کارگران در هشت سال دفاع مقدس و در ایام مقابله با کرونا با حضور خود تلاش و کوشش چشمگیری داشتند تا چرخه تولید از کار نیفتد.
خواجه مظفری در ادامه در تشریح برنامه های هفته کار و کارگر در استان اظهار کرد: در هفته کار و کارگر 106 برنامه را پیش بینی کردیم که 16 برنامه به صورت استانی و 90 برنامه به صورت شهرستانی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی جامعه کارگری در کلاله با حضور وزیر و یا معاون وزیر در این ایام با اعتبار 9 میلیارد تومان، افزود:  دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه درگلستان، حضور در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای کارگری استان، بازدید از واحدهای تولیدی مشکل دار، نشست با نمایندگان و تشکلات کارگری، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه کارآفرینی، دیدار با نمایندگان جامعه کارگری، همکاری با ادارات در برگزاری برنامه ها، انعقاد تفاهم نامه با بهزیستی، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، نشست های بصیریت و روشنگری در واحدهای کارگری، دیدار با کارگران آسیب دیده، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی برای کارگران، افتتاح شرکت های تعاونی کوچک و بازدید از طرح های پشتیبان مشاغل خانگی، از جمله مهمترین برنامه های هفته کار و کارگر در گلستان می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در ادامه با بیان اینکه، رسیدگی به پرونده ها به صورت تمام الکترونیک است، افزود: تقریبا در بحث شوراهای حل اختلاف کاغذ حذف شده و سامانه جامع روابط کار شکل گرفته است و رسیدگی به شکایات به صورت الکترونیکی در سامانه جامع روابط کار بررسی می شود.
خواجه مظفری همچنین گفت: 11 مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در سراسر استان گلستان وجود دارد که به کارآفرینان و سرمایه گذاران مشاوره ارایه می دهند.
وی یادآور شد: 16 معدن فعال در سطح استان داریم و بازرسان ما به داخل تونل ها می روند و بازرسی را انجام می دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه در سال گذشته در بخش تسهیلات روستایی 6 هزار و 242 طرح به میزان 514 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند، تصریح کرد: در بخش تسهیلات مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان نیز برای دریافت 575 میلیارد ریال تسهیلات، از مجموع 2 هزار و 387 پرونده، به هزار و 524طرح در مجموع 346 میلیارد ریال تسهیلات پرداخته شده است.
حسینعلی خواجه مظفری با اشاره به اجرای طرح کارورزی برای دانش آموختگان دانشگاهی، گفت: در این طرح فارغ التحصیلان دانشگاهی به صورت آزمایشی سه ماه مشغول به کار می‌شوند و در بیش از دو سال گذشته یک هزار و 800 نفر در این طرح نام نویسی کرده بودند که حدود 70 درصد آنان مشغول به کار شدند.

خبرنگار: حاجی رستم جرجانی

c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-26_16-51-00.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر