c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-27_11-39-14.jpg

 

ترکمن سسی - خطیب مسجد حنفیه اهل سنت در بجنورد گفت: وظیفه همه ما این است که در روز قدس به میدان بیاییم و از مظلومان فلسطینی حمایت کنیم زیرا که سرزمین این مسلمانان توسط اسراییل به ناحق غصب شده و سالیان سال در حق آنها ظلم و جنایت شده است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، آخوند حلیم بردی درخشان، خطیب مسجد حنفیه اهل سنت در بجنورد: ان شاالله همه مردم خراسان شمالی امسال نیز همانند سال های  قبل از کرونا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین که به ناحق از خانه و وطن خود رانده شده اند و یا در بند صهیونیست جنایتکار قرار دارند در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و ضمن محکوم کردن اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی در این ماه مبارک با زبان روزه برای آزادی مردم مظلوم فلسطین دعا خواهند کرد.
آخوند درخشان با بیان اینکه روز قدس به عنوان یادگار ارزشمند از امام راحل در تاریخ انقلاب اسلامی باقی مانده است، گفت:  بی تردید روز قدس عامل وحدت بخش مسلمانان جهان در برابر توطئه هاي بيگانگان بوده که اين اتحاد و انسجام مي تواند بر توانمندسازي كشورهاي اسلامي در برابر دشمنان بسيار موثر واقع گردد.
وی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در طول سال های متمادی، ماهیت این رژیم جعلی را ثابت کرده است، تصریح کرد: سران استکبار و در رأس آنها رژیم صهیونیستی از هر توطئه ای برای ضربه زدن به امت اسلامی دریغ نکردند و در چنین شرایطی مسلمانان باید با اتحاد و همدلی در برابر دسیسه های سازمان یافته دشمنان، مقاومت و ایستادگی کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر