c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-27_11-39-52.jpg

 


ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت دهستان باغلق خراسان شمالی گفت: حمایت از فلسطین و قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند در مورد حوادثی که نسبت به مردم مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمین رخ داده است، بی‌تفاوت باشد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، غفورآخوند یزدانی، امام جمعه اهل سنت دهستان باغلق خراسان شمالی اظهار کرد: مسجدالاقصی، بیان‌آور جنایات و تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی به اماکن مقدس مسلمین و مردم فلسطین است و بنابراین حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، به منزله زنده نگهداشته‌شدن فلسطین و آگاهی‌بخشی از ظلم و جنایات صهیونیست‌ها بر مردم این کشور است.
وی افزود: دفاع از حق مظلوم و افراد ستمدیده، همواره جزو مبانی و احکام اسلامی بوده و حمایت از فلسطین و قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی است و هیچ مسلمانی نمی‌تواند در مورد حوادثی که نسبت به مردم مظلوم فلسطین و نیز در مورد قبله اول مسلمین و مسجدالاقصی رخ داده است، بی‌تفاوت باشد.
آخوند یزدانی یادآور شد: برخي از حكام كشورهاي اسلامي فقط در مقام حرف به دنبال اتحاد و وحدت با مسلمانان جهان هستند ولي در واقعيت به دامان دشمنان اسلام پناه مي برند و در حالي كه مسلمانان بسياري در اقصي نقاط جهان در فقر و بيچارگي بسر مي برند ثروت هاي مادي و معنوي خود را خرج دشمنان و بدخواهان وحدت مي كنند.
امام جمعه اهل سنت دهستان باغلق خراسان شمالی تصریح کرد: همان‌طوری که امام راحل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس (روز اتحاد و انسجام مسلمین علیه مسکتبران) نام‌گذاری کردند، ما جامعه اهل سنت خراسان شمالی نیز همگام با مسلمانان جهان، این روز را گرامی داشته و خشم و انزجار خودمان را کفاران و جنایتکاران ازجمله آمریکا و رژیم اشغالگر قدس فریاد خواهیم زد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر