c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-28_19-07-06_2.jpg

 

اینچه برون : ترکمن سسی - امام جمعه اینچه برون در آیین ختم قرآن کریم ویژه ایام شهادت امام علی(ع) در مسجد جامع اینچه برون گفت: قدس نخستین قبله مسلمانان و از اهمیت بالایی برخوردار است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، آخوند مدد آقا هوشمند در آیین ختم قرآن کریم در لیالی رمضان ویژه ایام شهادت امام علی(ع) در مسجد جامع اینچه برون با تسلیت ایام به شهادت رسیدن امام علی (ع) گفت: حضرت علی (ع) به عنوان داماد رسول الله در شب های قدر توسط یک منافق در محراب به شهادت رسید و با شهادت ایشان دل های همه مومنین جریحه دار شد.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه، قدس به عنوان نخستین قبلگاه مسلمانان از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: بیت المقدس از نظر اسلامی اهمیت ویژه ای دارد، زیرا مسجدالاقصی، نخستین قبله مسلمانان در این شهر است.
امام جمعه اینچه برون افزود: امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نام گذاری کردند و نشان از اهمیت زیاد آن دارد.
آخوند هوشمند با تقدیر از حضور جوانان در این محفل قرآنی افزود: جوانانو مردم مومن منطقه تا این لحظه از ماه رمضان با حضور در این محفل قرآنی سنت پیامبر (ص) را احیا کردند. جوانان منطقه دیندار بوده و برای اعتلای اسلام و قرآن تلاش دارند.
وی خاطر نشان کرد: متصل بودن به قرآن و دین مبین اسلام، نعمت سعادت و رستگاری خداوند را در پی خواهد داشت.

خبرنگار: حاجی رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر