c_300_250_16777215_10_images_1201856_orig.jpg


ترکمن سسی - معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری اولین دوره ی حرفه ای روزنامه نگاری ویژه شرق گلستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، جواد قربانی ضمن گرامیداشت پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، گفت: با همکاری خانه مطبوعات استان، برای نخستین بار دوره حرفه‌ای روزنامه‌نگاری ویژه شرق استان گلستان به مرکزیت گنبدکاووس اجرا خواهد شد.
وی ضمن دعوت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در شرق استان گلستان، افزود: افراد شرکت‌کننده باید از خبرنگاران رسانه‌های دارای مجوز بوده و با توجه به محدودیت تعداد و سقف شرکت‌کنندگان، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام کنند.
قربانی با اشاره به اینکه افراد باید در هیچ‌کدام از دوره‌های مقدماتی و تکمیلی که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزارشده شرکت نکرده باشند، گفت: این دوره‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته روزنامه‌نگاری در حوزه‌ی گزارش‌نویسی، خبر، مصاحبه، روابط عمومی و نگارش در مطبوعات پیش‌بینی‌شده است.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان حداکثر تا تاریخ 11 خردادماه سال جاری مشخصات خود را شامل (نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام رسانه دارای مجوز که در آن فعالیت دارند، نام شهرستان و تلفن همراه) به شماره 09112740185 آقای اسلام سارلی ارسال نمایند.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، افزود: دوره‌های آموزشی مذکور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در 5 هفته‌ از 18 خردادماه آغاز می‌شود و افراد غایب حتی در یک جلسه اجازه شرکت در آزمون پایانی را نخواهند داشت.
گفتنی است، در انتهای دوره به پذیرفته‌شدگان در آزمون نهایی، مدرک معتبر و قابل ترجمه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر