c_300_250_16777215_10_images_95092.jpg



بندرترکمن : ترکمن سسی - اولین اجلاسیه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر بندرترکمن به دعوت شورای اسلامی بندرترکمن ، امروز یکشنبه هشتم خرداد ۱۴۰۱ در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در این جلسه که به همت فرماندار و دوره ششم شورای اسلامی و شهردار بندرترکمن برگزار گردید تعدادکثیری از اعضای دوره های اول تا ششم شورای اسلامی شهر بندرترکمن حضور داشتند.

در این اجلاسیه در خصوص مسائل و مشکلات شهری، تجربیات اعضای شورا و راهکارهای درآمدزایی برای شهرداری و رشد و توسعه شهر بحث و تبادل نظر شد و مقرر گردید ادامه اجلاسیه به صورت فصلی برگزار گردد.

در پایان این اجلاسیه به همت شهرداری و شورای اسلامی دوره ششم به رسم یادبود لوح سپاس به اعضای ادوار شورای شهر بندرترکمن اهدا شد.

این اجلاسیه با حضور فرماندار بندرترکمن، شهردار بندرترکمن ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و معاون فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد.

برگزاری چنین اجلاسیه هایی در راستای ارج نهادن به نهاد شورا و بهره گیری از تجارب ارزشمند اعضای ادوار شوراهای اسلامی ابتکار جالبی بود که برای اولین بار در شهر بندرترکمن برگزار می شد.

c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-05-29_15-48-33.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر