c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-08-12_14-05-14.jpg

 


ترکمن سسی - شهردار بندرترکمن گفت: نباید پز سوم استان را بدهیم بلکه به لحاظ بودجه و اعتبارات شهرداری رتبه نهم استان هستیم.


رحمن بردی قاضی لار ، روز پنج شنبه در دیدار با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار افزود: درسته از لحاظ جمعیت شهر بندرترکمن با ۶۰ هزار نفر جمعیت در رتبه سوم استان است اما به لحاظ بودجه و اعتبارات در رتبه نهم استان هستیم و انتظارات باید منطبق بر واقعیت ها باشد.

وی ادامه داد: ساختار شهرداری کاملا مشخص است یعنی برپایه درآمد و هزینه استوار است. در واقع مدیریت شهری عموما اواخر پاییز با توجه به درآمدهای سال قبل و براساس آنچه درآمدهای شهرداری پیش بینی می شود درباره بودجه و اعتبارات شهر تصمیم گیری می کند و بودجه امسال ما ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

قاضی لار تصریح کرد: متاسفانه شهرداری بندر ترکمن چندان منابع درآمدی پایداری ندارد و در این شرایط کمبود اعتبارات ، مجموعه کارکنان شهرداری تنها با کار انقلابی و جهادی ، تلاش و همت می کنند تا کمبودها جبران شود.

شهردار بندرترکمن یادآور شد: البته شهرداری برخی املاک اجاره ای و مزایده ای دارد اما نسبت به سال قبل ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان در هزینه ها صرفه جویی می کنیم ، فرضا اگر از محل جایگاه CNG ماهانه ۴۰ میلیون تومان درآمد داریم ماهانه به اندازه دو برابر آن صرفه جویی می کنیم و از محل این صرفه جویی ها کارهای عمرانی شهر را پیش می بریم.

وی تاکید کرد: در واقع در این شرایط ، کار توسعه شهری را نه با کار بلکه با فداکاری همه مجموعه شهرداری بندرترکمن پیش می بریم.

قاضی لار با اشاره به اینکه در مسیر توسعه شهری ، از نماینده مردم تا مدیران اجرایی همه با همدلی حامی ما هستند گفت: جایگاه و نقش اهالی رسانه در راستای توسعه شهری آشکار است و از رسانه ها انتظار داریم در تولید محتوای مناسب در مسیر جذب مسافر و گردشگر با همدلی ما را همراهی نمایند.

شهردار بندرترکمن خاطر نشان کرد: با وجود همه مشکلات و موانع ، برای ایجاد منبع درآمد پایدار ، پروژه ۵۶۰۰ مترمربعی بندرترکمن که مصوبه شورای کمیته انطباق را دارد در مرحله طراحی است و به صورت عمومی ریل گذاری های مناسبی در حال انجام است و میزان تحقق بودجه مصوب از ۳۰ درصد طی ۸ ماه سال قبل به تحقق ۳۰ درصد طی ۴ ماه ابتدایی سال رسیدیم.

قاضی لار با بیان اینکه برای رسیدن به جایگاه واقعی که شهر سوم استان است تلاش می کنیم ، ابراز امیدواری کرد که اتفاقات خوبی در سال آتی در توسعه شهری بندرترکمن رقم بخورد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر