c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-08-13_21-33-02.jpg

 


ترکمن سسی - شهردار بندرترکمن گفت: اجرای طرح های گردشگری در بندرترکمن مانع بزرگی به نام تراز منفی ۲۴/۷ دارد و انتظار داریم مراجع بالادستی در رفع موانع گردشگری بندرترکمن کمک کنند.


رحمن بردی قاضی لار  ، روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای طرح های گردشگری دو شهردار پیشین نیز ریل گذاری های مناسبی کردند و ما از نقاط قوت آنها استفاده و آن مسیر را ادامه می دهیم. هفت و نیم هکتار طرح گردشگری را به استانداری ارائه کردیم و توافقنامه هم داریم ، اما تا مانع تراز منفی به صورت ریشه ای برطرف نشود علیرغم همه قول و قرارها، عملا هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد.

وی تاکید کرد: برای رفع موانع تراز منفی ۲۴/۷ و فراهم شدن شرایط و ضوابط اجرای طرح های گردشگری همراهی و همکاری مراجع بالادستی مثل استانداری و نماینده مردم منطقه و دستگاه های اجرایی مرتبط ضروری است.

شهردار بندرترکمن یادآور شد: در بحث گردشگری  مشکلات و موانع و سایه استان همجوار نیز روی منطقه سوار است و برخی ها با بهانه وجود تنها فک خزری ، پتک محیط زیست را بر سر گردشگری آشوراده می کوبند.

قاضی لار با اشاره به مشکلات عدیده بیکاری در منطقه گفت: منطقی نیست توسعه یک استان و یک شهر معطل چنین بهانه هایی باشد و ظرفیت های فراوان منطقه باید برای توسعه و اشتغال جوانان مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

وی درخصوص مشکل قرارداد بلندمدت اسکله نیز گفت: موضوع تعیین تکلیف این موضوع با برگزاری جلساتی در مرکز و با همراهی نماینده و مدیران ارشد استانی با دو محور اجرای قرارداد یا فسخ قرارداد در حال پیگیری و تمایل بیشتر روی فسخ قرارداد است و امیدواریم این جلسات و پیگیری ها به نتایج خوبی برسد.

شهردار بندرترکمن با بیان اینکه بندرترکمن شهری توریستی است و مسافران زیادی دارد و مباحث ترافیکی از هم اکنون چاره اندیشی شود به ضرورت ارتقای فرهنگ استفاده از پارکینگ تاکید کرد و گفت: قرارداد پارکومترها را نیز مدنظر داریم و مباحث پارکینگ ها در دراز مدت به نفع عموم شهروندان خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر