c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-08-17_16-25-30.jpg

 

ترکمن سسی - فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: انقلاب اسلامی حق است و مردم پای آن ایستاده اند و حق همیشه پیروز و ماندگار است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان ظهر امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در گرگان اظهار کرد: حق همیشه پیروز است اگر بتوانیم آن را تشخیص بدهیم. رسانه ها مدافع حق باشند. حقایق را به مردم بگویند و درون خود وحدت و انسجام داشته باشیم که این برای دشمن خیلی سنگین تمام می شود.
سردار ملک شاهکویی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دنیای استکبار را خراب کرد گفت: علت دشمنی آنها همین است. اوایل پیروزی انقلاب ، ۶۸ گروه مقابل انقلاب اسلامی ایستادند. این گروه ها تا ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ همگی جولان می دادند اما چون مردم با انقلاب بودند دشمنان پراکنده شدند.
وی یادآوری کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سپس تهاجم نظامی و جنگ را بر ما تحمیل کردند. از ۳۵ کشور اسیر داشتیم. دشمن با پول و تجهیزات داعش را به راه انداخت. جهاد تبیین بیان همین هاست.
سردار ملک شاهکویی با تاکید بر حقانیت انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه وسط ندارد. یا حق است یا باطل. انقلاب اسلامی بدون رهبری وجود ندارد. انقلاب اسلامی و رهبری با هم و در یک راستاست. هرچه امام گفت باید اطاعت کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآوری کرد: ما خادم مردم هستیم و هرجا که لازم باشد آماده کمک و خدمت به مردم هستیم.
 مراسم بزرگداشت روز خبرنگار به همت سازمان بسیج رسانه گلستان و با حضور محمد حسن قدیری ابیانه مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام و خبرنگاران و فعالان رسانه ای از سراسر گلستان در کانون طه گرگان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر