c_300_250_16777215_10_images_10277.jpg

 

 

گلستان : ترکمن سسی - علمای اهل سنت گلستان در بیانیه‌ای حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن جمعی از زائران حرم شاهچراغ شیراز شد را محکوم کردند.


به گزارش ترکمن سسی در این بیانیه آمده است:
حمله تروریستی که منجر به شهادت مظلومانه و مجروح شدن جمعی از زائران حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ) علیه السلام گردید بار دیگر قلب های ما را جریحه دار کرد.
اینگونه اقدامات تروریستی نشان از دشمنی و کوته‌بینی کوردلانه دشمنان است. دشمن چشم دیدن عزت، اقتدار، عظمت، قدرت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را ندارد و با این گونه اقدامات ضدانسانی و ددمنشانه به دنبال ضربه زدن به نظام مقتدر و مقدس کشورمان هستند.
طی این سال ها با هوشیاری، اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران، همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش برآب می شود و ملت قهرمان ایران در طول سال‌های گذشته، ثابت کردند که اینگونه اقدامات تروریستی، هیچ خللی در اراده راسخ آنان ایجاد نخواهد کرد.
دست نشانده های استکبار بدانند که این حرکات فقط ضعف و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش برایمان آشکارتر می نماید.
بار دیگر جهانیان یک حرکت تروریستی ناجوانمردانه، کوردلانه و نابخردانه دیگر را با محوریت داعش و استکبار جهانی را به چشم دیدند و بی‌شک جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت، عاملان و آمران این اقدام را مجازات خواهد کرد.
ما علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان ضمن محکوم کردن این حرکت ضد انسانی و ننگین دشمنان، هوشیاری و بصیرت بیش از پیش مردم عزیز میهن اسلامی را در مواجه با فتنه‌های دشمنان خواهان و خواستاریم.
شفای عاجل مجروحان همراه با صبر و اجر خانواده‌های معظم شهدای حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
بی‌گمان در این برهه از زمان، تبعیت از دستورات خداوند متعال، قرآن کریم و رسول اکرم (ص) در حفظ وحدت و همدلی و انسجام بیشتر، موجب سعادت ملت سرافراز ایران خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر