c_300_250_16777215_10_images_10281.jpg

 


گرگان : ترکمن سسی - استاندار گلستان طی حکمی، سیدمهدی مهیائی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، روز پنج شنبه 5 آبان در جلسه ای با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان ، مدیران ارشد ستادی استانداری و فرمانداران سراسر استان ، سیدمهدی مهیائی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب شد و از زحمات و خدمات سیدمحمدرضا سیدالنگی در دوران تصدی سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان تقدیر شد.


در متن این حکم که شامل ۱۸ بند می باشد آمده است: با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب می شوید.
شایسته است با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن *بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی* و *مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی* با روحیه انقلابی، جهادی، فساد ستیزی، قانون مداری و عدالت محوری در تحقق منویات امامین انقلاب در امور عمرانی کوشا باشید.


استاندار گلستان در این جلسه با اشاره به ظرفیت های استان گلستان تاکید کرد توجه به موضوعات عمرانی و ارتقا زیر ساخت ها می تواند زمینه رضایت مندی مردم را افزایش دهد.
زنگانه گفت : امروز گلستان نیازمند خدمت رسانی است و امیدواریم بتوانیم به نحوی شایسته در دوران مسئولیت خود اقدام کنیم.


گفتنی است سیدمهدی مهیائی متولد سال‌۱۳۵۰ و دانش آموخته رشته مهندسی عمران گرایش ژئوتکنیک در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.
وی سوابق اجرایی متعدد مدیریتی از جمله رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان گلستان به مدت ۶ سال، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان به مدت ۶ سال، رئیس هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن سازان استان گلستان (زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی)، مشاور شهردار گرگان و نیز نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در چندین پروژه ملی و استانی را در کارنامه ی کاری خود دارد.


دیدگاه‌ها  

0 #1 نورمحمد 1401-08-07 10:08
مهندس مهیایی در دهه هشتاد حدود هفت سال رییس سازمان مسکن و شهرسازی وقت گلستان بود. وی پس از آن به شرکت عمران و مسکن سازان گلستان رفت و در اجرای پروژه های زیتون در بافت های فرسوده خیابان سرخواجه گرگان همکاری داشت.
نقل قول کردن
0 #2 آرتق دوجی 1401-08-07 17:47
چرا سیدالنگی نیومده خداحافظی کردن؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر