c_300_250_16777215_10_images_62424303.jpg

 


ترکمن سسی - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان اینکه حوادث اخیر بر سر مسئله حجاب نبود، گفت: فضای مطالبه‌گری و اعتراض را قبول داریم اما موافق فضای اغتشاش نیستیم.


به گزارش ایسنا گلستان ، یاسر قزوهی صبح امروز چهارشنبه ۱۸ آبان در دومین مجمع فصلی دبیران شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی گلستان اظهار کرد: اتفاقات اخیری که رخ داد و هجمه‌ای که به وقوع پیوست و ۵۲ روز کشورمان را درگیر خود کرد بر سر مسئله حجاب نبود.
وی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار داد، افزود: دشمنان می‌خواهند ما نباشیم و در راستای این هدف شوم خود اقدامات متعددی را انجام دادند و مهم‌ترین کار آنها هجمه‌های رسانه‌ای و فرهنگی علیه جوانان و نوجوانان ما است تا از این طریق ذهن این قشر را تغییر دهند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان تأکید کرد: به‌واسطه نقش‌آفرینی دشمن ذائقه‌های اخلاقی، پوشش و حتی ذائقه غذایی برخی از جوانان و نوجوانان ما تغییر کرد و متأسفانه ما نتوانستیم آن‌طور که باید این مهم را تبیین کنیم.
قزوهی با بیان اینکه امروز جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: معظم‌له از سال ۱۳۷۹ از شبیخون فرهنگی سخن گفتند که این نشانه درایت و بصیرت ایشان است، متأسفانه ما در مقابل تأکیدات رهبر معظم انقلاب اقدام قابل‌توجه و اثرگذاری نداشتیم و آن کار مورد انتظار عملیاتی نشد.
وی افزود: گرچه در دو سال اخیر اقدامات خوبی در حال انجام است اما به‌طورقطع این اقدامات کافی نیست و بیش از این باید در راستای ساختن نسل آینده گام برداریم، به‌طورقطع فضای مطالبه گری و اعتراض را قبول داریم اما موافق فضای اغتشاش نیستیم، مسئولان هم باید توجه داشته باشند اگر مطالبات مردم را بیان کنیم اما به آن عمل نکنیم به اغتشاش و مسائل دیگر ختم می‌شود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان اینکه همه بدنه کارکنان دولت خادم مردم هستند و باید پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم باشند، تأکید کرد: دشمن چند نقطه را نشانه گرفته که ولایت و وحدت ازجمله آن است، امر به معروف جز فرایض دینی است و باید به‌صورت کامل و دقیق اجرایی شود تا به رستگاری برسیم.
قزوهی بر ضرورت تقویت شورای امر به معروف تأکید کرد و گفت: باید همه دستگاه‌ها به کمک ما بیایند، باید هم‌افزایی فرهنگی در بین مجموعه‌های اداری شکل بگیرد و شورای امر به معروف و نهی از منکر، شورای بسیج، شورای اقامه نماز و شورای عفاف و حجاب می‌توانند در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و مشکلات حوزه فرهنگ گام بردارند.
وی با تأکید بر اینکه در حوزه‌های فرهنگی باید جدی‌تر گام برداریم، تصریح کرد: باید مصادیق امر به معروف و نهی از منکر تخصصی دستگاه‌ها احصاء و برای رفع مشکلات موجود راهکار اتخاذ شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر