c_300_250_16777215_10_images_10489.jpg

 

 ترکمن سسی - فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عاملان برداشت غیرقانونی به مبلغ بیش از 25 میلیارد ریال از حساب مشتریان در یکی از بانک های شهرستان آق قلا خبرداد.

 

سردار " سعید دادگر" درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : در پی ارجاع یک فقره پرونده مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان در یکی از بانک های شهرستان آق قلا ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که کارمند این شعبه بانکی با غیرفعال کردن سامانه پیامک بانکی تعدادی از شهروندان که در بانک مذکور دارای حساب بانکی بوده اند اقدام به برداشت غیر مجاز و انتقال وجه از موجودی حساب مشتریان به حساب خود به مبلغ 25 میلیارد ریال کرده است.
فرمانده انتظامی استان همچنین گفت: با تکمیل تحقیقات و احراز عمل مجرمانه و انجام اقدامات پلیسی و با هماهنگی مراجع قضائی ، دو نفر درهمین راستا شناسایی و دستگیر شدند.
سردار دادگر با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خاطرنشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 دلیجه 1401-09-28 10:04
دست بردن به امانات مردمی در بانک بسیار جای تاسف دارد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر