c_300_250_16777215_10_images_10498.jpg

 

ترکمن سسی - شهروند گنبدی می گوید: سه راهی روستای تاغان بای پتکه در خط نو در تاریکی شب برای رانندگان به سختی قابل تشخیص است و نیاز به روشنایی یا تابلو علائم دارد.


امان محمد خوجملی در یادداشتی این مطالبه مردمی را چنین مطرح می کند:
به علت افزایش سرقت تابلوهای راهنمایی و رانندگی عبور از بعضی چهار راهها و سه راهی ها در بعضی مناطق به شدت خطرناک شده است. اینکه در آنجاها تصادف مرگبار رخ نمی دهد یکی از معجزات خداوند بزرگ است.
 سه راه خط نو و روستای تاغان بای پتکه در غرب روستای باغلی مرامه یکی از آن سه راههای خطرناک می باشد. البته در روز چندان مشکلی وجود ندارد. اما شبها به علت تاریکی مطلق و به علت نداشتن هیچ تابلویی که سه راه را نشان دهد دور زدن از این سه راه خیلی مشکل است. مخصوصاً هنگام دور زدن چند تا ماشین پشت سرهم با نور بالا از جلویت عبور بکنند تشخیص حدود سه راه بسیار مشکل می شود.
من خودم هر هفته از آنجا عبور می کنم و با اینکه به موقعیت جاده صد درصد آشنا هستم باز هم حدود سه راه را به آسانی نمی توانم تشخیص بدهم. گاهی حدود سی متر جلوتر توقف می کنم و گاهی حدود سی متر عقب تر. آن موقع ماشینهای پشت سری با مشکل عبور می کنند.
 گاهی اوقات کامیونهای پشت سری که با سرعت زیاد از عقب ماشین می رسند واقعاً ترس و دلهره ایجاد می کنند. این مشکل تنها با نصب یک چراغ چشمک زن یا با نصب یک چراغ بزرگ یا با نصب یک تابلو که شبها نور را منعکس کند بر طرف می شود. از مسئولان راه و ترابری گنبد [ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گنبدکاووس] می خواهم تا فاجعه ای رخ نداده به این موضوع هر چه زودتر رسیدگی کنند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 کاربر 1401-09-27 08:37
امان محمد خوجملی از رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گنبد تشکر کرد: چندی پیش یادداشتی نوشته بودم تحت عنوان« این سه راه را چراغانی کنید». خوشبختانه ریاست محترم اداره راهداری و حمل و نقل  گنبد بعد از انتشار این یادداشت به بنده از طریق یکی از دوستان پیام داده بود. در این خصوص اقدام خواهیم کرد ولی چراغانی به علت نبودن خطوط برق فشار ضعیف در این محدوده فعلاً ممکن نیست. اما یک تابلو مناسب در این سه راه (تقاطع خط نو و تاغان بای پتکه) نصب خواهیم کرد. خوشبختانه ریاست محترم اداره راهداری و حمل و نقل گنبد به این وعده خود عمل و امروز تابلو مورد نظر را نصب کرده است. بنده ضمن تشکر از ایشان امیدوارم این تابلو از گزند دزدان و خلافکاران در امان بماند و زحمات پرسنل این اداره به هدر نرود. این تابلو بسیار ضروری می باشد چون شبها هیچ علامتی که نشان دهنده سه راه باشد دیده نمی شود و برای ماشینهایی که قصد پیچیدن از این سه راه را دارند بسیار خطرناک می نمود. خوشبختانه این امر امروز محقق شد. 1401/9/26
نقل قول کردن
0 #2 نورمحمد 1401-09-27 08:39
این سه راهی جایی بود که حادثه به ما سلام می کند و خدا را شکر در روز ۲۶ آذرماه ( دیروز) با نصب یک تابلوی مناسب از طرف اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گنبدکاووس موقتا تا حدودی ایمن سازی شد.
نقل قول کردن
0 #3 جاهد 1401-09-27 08:46
بسیاری از رانندگان اهالی روستاهای پتکه، سلاق غایب ، هیوه چی ، باغلی ماراما ، ساری بخش، حالی آخون، قزاقلی، قورپلجه، چاروا یلقی و سلطانعلی بارها از این مسیر تردد می کنند و ایمن سازی این سه راهی خدمت بزرگی به این اهالی است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر