c_300_250_16777215_10_images_10557.jpg

 

ترکمن سسی – آنامحمد بیات، خبرنگار گنبدی نوشت: اصحاب رسانه و فعالین مدنی گنبدکاووس از مدیران ذی ربط خصوصا فرماندار ویژه، رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبد و ریاست علوم پزشکی و استاندار گلستان دکتر زنگانه حضوری و یا از طریق رسانه بخواهند تا مشکل زمین بیمارستان ۴۰۰تختخوابی گنبد برطرف شود.

آنه محمد بیات در پایگاه خبری اولکامیز نوشت: ۶ سال پیش نماینده وقت گنبد در مجلس در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران اعلام کرد مجوز ساخت بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی را گرفتم زمین مورد نظر را از بنیاد یا ارتش یا مجموعه سوارکاری خواهیم گرفت البته استاندار و فرماندار وقت هم پیگیربودند متاسفانه زمینی رسما تحقق نیافت.
بلاتکلیفی زمین بیمارستان تا کی؟
کما اینکه ابطال مجوز آن هم بعد از دو بار تمدید دور از انتظار نیست. سپس بعد از چهار سال از بحث قرجه طیار، نماینده فعلی اعلام کرد مجوز بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی را گرفتم و دنبال زمین هستیم و بودجه ساخت بیمارستان هم مشکلی ندارد.
اخیرا حدودا یک ماه پیش طی نشستی بنابه دعوت نیازی مسئول عمرانی شادمهر در دفتر یکی از خبرنگاران وی اذعان داشت؛ فرماندار فعلی گنبد به من قول داد ۱۰الی۱۵هکتار زمین از حاشیه زمینهای مسکن ملی واقع در شرق سوارکاری به بیمارستان اختصاص میدهیم!! و ساخت بیمارستان را هم قرارگاه خاتم الانبیا به عهده میگیرد یک هفته بعد در دفتر رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبد به همت علایی قوجق باحضور دکتر بدیعی،ناصر نیازی به نمایندگی از طرف نماینده مجلس و دکتر عابدی و دو نفراز خبرنگاران در خصوص پیگیری زمین بیمارستان یاد شده جلسه ای تشکیل شد هیچ کدام نتوانستند حتی پیشنهاد تهیه زمین را ارائه بدهند تنها دکتر عابدی دو پیشنهاد دادند:
۱-زمین را به همت خیرین گنبد بخریم
۲-نماینده گنبد، استاندارگلستان، فرماندار ویژه و رئیس شبکه هماهنگ شوندواز وزیر بهداشت، درمان بخواهند با وزارت دفاع که در محدوده گنبد زمین دارند رسما مکاتبه نمایند تا زمین بیمارستان و به دنبال آن مجموعه دانشگاه علوم پزشکی طی مراحل قانونی احداث شوند و نماینده مجلس در تعجیل آن همت کند.
بنده تا به امروز از نتیجه نشست اطلاعی ندارم.
اصحاب رسانه و فعالین مدنی گنبدکاووس از مدیران ذی ربط خصوصا فرماندار ویژه، رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبد و ریاست علوم پزشکی و استاندار گلستان دکتر زنگانه حضوری و یا از طریق رسانه بخواهند تا مشکل زمین بیمارستان ۴۰۰تختخوابی گنبد برطرف شود.
امامان جمعه اهل سنت و تشیع هم از طریق گفتمان و در مواقع لازم از تریبون نماز جمعه برای تحقق زمین بیمارستان تلاش نمایند، استاندار هم در اسرع وقت در خصوص حل مشکل زمین یاد شده به مردم شریف گنبد رسما پاسخگو باشند تا حداقل رزومه وی بعد از خداحافظی با عمارت استانداری کمی پربارباشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر